Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A sikeres marketingstratégia erősen technológia-függő. A digitális fejlesztéseknek köszönhetően hatalmas mennyiségű adat elérésére és feldolgozására van lehetőség, ezekből a adatokból pedig vásárlóink személyes élettörténetei és vásárlási szokásaikat meghatározó információk is kiolvashatók.

Az adat az új arany – tartják a marketingszakemberek, hiszen a rendelkezésünkre álló információk segítségével már nem csupán személyre szabott ajánlatokat küldhetünk, de a kattintások, posztok alapján prediktív analízissel jövőbeli vásárlói magatartási mintákat is kaphatunk. A kinyerhető információk értelmezéséhez és a szolgáltatások értékesítéséhez pedig elengedhetetlen a marketing, az IT és a jogi oldal együttműködése.

Célunk egy olyan, több dimenziós tudás átadása, mely a jövő know-how bázisát alkothatja, amikor azok a cégek szereznek versenyelőnyt, amelyek nem egyedül a technológiai háttér kiépítésébe fektetnek, hanem újfajta szemlélettel is rendelkeznek.

A HVG Marketing és technológia konferenciájának célja körbejárni, hogy az adatok kinyerésével hogyan tudunk interakciót kezdeményezni a vásárlókkal és ez által az értékesítést is növelni. Bemutatjuk, hogy az egyes csatornák esetében melyek a legújabb technológiai trendek és hogyan alakíthatjuk kampányainkat úgy, hogy a leghatékonyabb módon, innovatív eszközök bevonásával, a fogyasztói élmény fokozásával szólítsuk meg a célcsoportunkat. Szó lesz arról is, hogy a kommunikációban, illetve jogi oldalról hogyan érdemes kezelni az adatfókuszú kampányokat, és hogy miként mutassuk meg azokat az előnyöket, melyeket a fogyasztók kapnak az adatalapú kereskedelem során.


Témák:
  • vásárlóink arca: a felhasználók adatkiadási hajlandósága és bevonásának növelésének lehetőségei
  • adatfókuszú kampányok kialakítása
  • adatbiztonság: kommunikációs és jogi aggályok, lehetőségek
  • e-commerce: az ajánlórendszerek fejlesztései és a fogyasztói élmény fokozása
  • call centerek digitalizációja
  • trendek: e-mail marketing, marketing automatizáció, prediktív analitika, neuromarketing


Kapcsolódó cikkek
Nem akarja bevallani, hogy meghatotta egy szappanopera? - Ezzel a módszerrel úgyis lebuktatják ...bővebben

Tanuljuk meg kezelni információinkat - Adatvezérelt tudás a mindennapokban ...bővebben

Hogyan lesz az IT-büdzséből marketing büdzsé?...bővebben

Az Apple penciltől anyáék új Skodájáig – újítások és kihívások, ahogy a marketing szakemberek látják ...bővebben

Program
08:00 - 09:00 Regisztráció

09:00 - 09:30 Szakmai workshop
HELIX workshop: Forgalombecslés és vásárlóerő – hajszálpontosan
Hegedűs Tamás Insight üzletág vezető, Helix Tanácsadó Kft.

I. Blokk - Ami körülvesz

10:00 - 10:20 Megnyitó & bevezető előadás
Benkő Lívia, kommunikációs tanácsadó

10:20 - 10:40 Költséghelyből bevételi forrás – a marketing és a technológia
Grósz Judit, Microsoft, marketing és operatív igazgató

10:40 - 11:00 Kis adat kis gond, nagy adat nagy gond - Mire is jó az, ha sok adatunk van?
Ságvári Bence szociológus, MTA

11:00 - 11:20 Adatvédelmi dilemmák, az új EU-s adatvédelmi rendelet piaci hatása
Keszey Gábor ügyvéd, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda

11:20 - 11:40 Technológiai stratégiaépítés Platóntól Jobsig - avagy ugyanaz, másképpen
Palincsár László ügyvezető igazgató, Team Red / Team Red Media

11:40 - 12:00 Az offline-fókuszú kereskedelem belépése az online térbe
Dr. Patrick Bohl kereskedelmi vezető, Budapest Airport Zrt.



12:00 - 12:45 EBÉDSZÜNET



II. Blokk - Ami közelít

12:45 - 13:15 A technológiai újítások fogyasztói és vállalati fogadtatása - KEREKASZTAL
Marosi Gergő kreatív igazgató, MITO / Papp László Dávid vezérigazgató, Comforce / Schlégl Tímea kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ / dr. Székely Iván társadalmi informatikus, CEU kutatóprofesszor, BME docens

13:15 - 13:35 Személyre szabott kampányok? - Marketing automatizáció és Big Data tapasztalatok és tanulságok 
Otti Levente Head of Big Data, Emarsys

13:35 - 13:55 Neuromarketing reklámkutatás: üzleti előny új fajta adatokból
Ottlik Dávid ügyvezető, Synetiq

13:55 - 14:15 Intelligens ajánlások: hogyan növelhető a konverzió az Amazon bevált módszerével
Németh Bottyán alapító, Gravity R&D

14:15 - 14:35 Szöveg alapú mesterséges intelligencia trendek és lehetőségek a marketingben
Szertics Gergely, CEO, Analogy Zrt. és Szabados Levente, CTO, Analogy Zrt.



14:35 - 15:05 SZÜNET



III. Blokk - Hogyan hasznosítsuk?

15:05 - 15:25 Innovatív megoldások a Sziget Fesztivál kommunikációjában
Kádár Tamás cégvezető, Sziget Kulturális Szervezőiroda

15:25 - 15:45 Programmatic: tények és tévhitek - avagy mi tartja vissza a hirdetőt?
Vándor Attila ügyvezető, HOPPex Kft.

15:45 - 16:05 Adatalapú kommunikáció a vendéglátásban - Instagram hirdetésektől a foglalási rendszerekig
Devecseri Gergő Head of Marketing, Baldaszti

16:05 - 16:25 Szövegbányából marketingfellegvár? Az ügyfélhangokra épített kommunikáció a jövő
Südi Anna marketing menedzser, Neticle
16:25 - 16:45 Játék az adatokkal - a pályán és azon kívül
Nagyiványi Márton kommunikációs és marketing referens, Magyar Labdarúgó Szövetség


Tartalom
SZAKMAI WORKSHOP:
HELIX workshop: Forgalombecslés és vásárlóerő – hajszálpontosan
Hegedűs Tamás Insight üzletág vezető, Helix Tanácsadó Kft.
Az ember lusta és önző. Agyunk a lehető legtöbb élethelyzetben folyamatosan optimalizál és néhány feltétel mentén egyszerűsít. Éppen ennek köszönhetően az emberek tömegként hihetetlenül jól leírhatóak. Sőt, bármennyire is azt gondoljuk, hogy egyéni cselekedeteink kiszámíthatatlanok, valójában az emberek számára roppant módon nehéz a véletlenszerű viselkedés. Kiszámíthatóak vagyunk. Néhány adat és pár függvény segítségével meghatározható, hogy ki, mikor, miért és merre jár, mennyi időt tölt egy adott helyen, és mire költ. Néhány példán keresztül bemutatjuk, hogyan lehet gyalogosforgalmat és vásárlóerőt becsülni - akár 20 méteres pontossággal - legyen szó ATM-ről, csomag automatáról, minipékségről vagy akár óriásplakátról.

Költséghelyből bevételi forrás – a marketing és a technológia
Grósz Judit marketing és operatív igazgató, Microsoft Magyarország
A marketing automatizáció szerintem a legnagyobb lehetőséggel bíró újdonság. Jelentősen növelheti a marketing hatékonyságát, sőt költséghelyből bevételi forrássá változtathatja, ami alapvetően alakítja át a marketingesek cégen belüli pozícióját! Mi is egyre növekvő részben költünk magára a technológiára. A mindennapokban is tapasztalom, amit a Gartner felmérése is igazol, hogy az IT budget jelentős részét már marketingesek költik el és emiatt is fontos a folyamat, ahogy a marketing és sales közötti hagyományos ellentétről egyre inkább múltidőben beszélhetünk, hiszen a marketing képes valós időben értékelt leadeket közvetít.


Kis adat kis gond, nagy adat nagy gond - Mire is jó az, ha sok adatunk van?
Ságvári Bence szociológus, MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont
Az előadás az adatokon és algoritmusokon alapuló döntések világába nyújt rövid betekintést, elsősorban kérdések és dilemmák formájában. Milyen veszélyeket és lehetőségeket jelentenek ezek az algoritmusok a társadalmi igazságosság szempontjából, fel vagyunk-e ezekre készülve, és vajon alkalmazható-e az algoritmus-alapú gondolkodás életünk hétköznapi dilemmáinak megoldására, azaz tanulhat-e valamit a racionalitásra törekvő emberi elme a racionális gépi gondolkodástól?

Adatvédelmi dilemmák, az új EU-s adatvédelmi rendelet várható piaci hatása
dr. Keszey Gábor ügyvéd, dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
Több mint 4 éves előkészület után 2016. májusában kihirdették az új, egységes Európai Uniós adatvédelmi rendelet szövegét. Az új szabályozás számos változást, kötelezettséget jelent majd a piaci szereplők számára is, így az elkövetkező két évben érdemes megfelelően felkészülni, és a cégek által folyatott tevékenységhez kapcsolódó adatkezeléseket felülvizsgálni, az új szabályok szerint átalakítani. Előadásomban a jelenleg használt „hagyományos” és az egyre inkább terjedő „technológiailag fejlett” marketing technikák alkalmazásának adatvédelmi buktatóit, valamint az új egységes szabályozás várható előnyeit és hátrányait szeretném bemutatni.

Technológiai stratégiaépítés Platóntól Jobsig - avagy ugyanazt, másképpen
Palincsár László ügyvezető igazgató, Team Red / Team Red Media
A cél, az elmúlt 2500 évben nem változott: hatni az emberekre, tenni azért, hogy kövessenek minket. Az emberek azok, akik változtak. Például robotokat építettek, hogy megértsék magukat. Most pedig mi, stratégák próbáljuk megérteni a robotokat. Hogyan értelmezzük a változásokat és miként építsünk stratégiát a technológia hátán? Érzések, lépések és gondolatok az adatrobbanás pillanatában. 

Az offline-fókuszú kereskedelem belépése az online térbe
Patrick Bohl, kereskedelmi vezető, Budapest Airport Zrt.
A kiskereskedelem világa most megy keresztül a legalapvetőbb változásokon a kereskedelem történelme során. A hagyományos „tégla és habarcs" üzleteknek választaniuk kell, hogy lépést tartanak vagy harcolnak a technológiai újításokkal. Előadásunk betekintést nyújt abba, hogy a duty free és egyéb reptéri kiskereskedők hogyan képesek kiaknázni a mobil és online technológiát, növelve ezzel az utas-élményt, mely során célzott ajánlatokat kínálnak, és más kereskedelmi szektorok számára is értékes információkat nyernek a fogyasztói magatartásról. Számos esettanulmány vizsgálja ezt az egyedi iparágat, amely a szigorú szabályrendszer miatt offline kereskedelmi tevékenységekhez kötött, mialatt igyekszik minél inkább megfelelni az online-tudatos fogyasztóknak.

A technológiai újítások fogyasztói és vállalati fogadtatása - KEREKASZTAL
Moderátor: Benkő Lívia
Résztvevők: Marosi Gergő kreatív igazgató, MITO / Papp László Dávid vezérigazgató, Comforce / Schlégl Tímea kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ / dr. Székely Iván társadalmi informatikus, CEU kutatóprofesszor, BME docens
Különböző területek szakértőivel beszélgetünk arról, hogy a technológiai vívmányok használatának elterjedését mi támogatja vagy gátolja a fogyasztók, illetve a vállalatok körében. Milyen szektorokban alkalmazzák bátrabban az innovációkat, az adatvédelmi edukációval erősíthetjük-e az elköteleződést a technológia irányába, milyen eszközöket érdemes követni és alkalmazni, a magyar társadalom felkészült-e a Big data jelenségre?

Személyre szabott kampányok? - Marketing automatizáció és Big Data tapasztalatok és tanulságok
Otti Levente Head of Big Data, Emarsys
Olyan szoftvert fejlesztünk, amelynek segítségével ügyfeleink egyénre szabott kampányokat tudnak kiküldeni partnereiknek. Egy ilyen komplex szoftver fejlesztése során rengeteg tapasztalattal gazdagodtunk. Előadásomban gyakorlati példákkal illusztrálom, hogy milyen kérdések megválaszolásához használtuk a felhasználói viselkedés adatokat, milyen prediktív modelleket állítottunk a marketing automatizáció szolgálatába és ezeket hogyan fogadták - tudták használni a marketingesek. Milyen kihívásokkal kellett szembenéznünk és kell mindenkinek, aki fel szeretné használni az adatokat és a mesterséges intelligenciát a személyre szabott és hatékony marketingkommunikációban.

Neuromarketing reklámkutatás: üzleti előny új fajta adatokból
Ottlik Dávid társalapító és ügyvezető, Synetiq
A marketing döntéshozók munkáját megannyi piackutatási eredmény segíti melyek a vásárlók bevallott véleményén alapulnak. Vajon valóban úgy viselkednek a vásárlók, mint ahogy azt elmondják nekünk? A Synetiq neuromarketing médiakutató cég év eleje óta több száz hazai televíziós és online reklámot kutatott a saját neuromarketinggel kombinált módszertanukkal és az így nyert insight-okkal segítik a legsikeresebb hazai hirdetők élvonalát. Ottlik Dávid a Synetiq társalapítójának előadásából megtudhatjuk mi is az a neuromarketing kutatás, milyen módszertant dolgoztak ki ügyfeleikkel párbeszédben a reklámok által kiváltott tudatos és nem tudatos reakciók mérésére és betekintést nyerhetünk abba, hogy milyen insight-okkal segíthet a neuromarketing.

Intelligens ajánlások: hogyan növelhető a konverzió az Amazon bevált módszerével
Németh Bottyán alapító, Gravity R&D
Az előadás során Bottyán bemutatja, hogy a gépi tanulással kapcsolatos aktuális innovációk hogyan teszik képessé a weboldalakat az egyedi felhasználói igényekhez való alkalmazkodásra. A havi 5 milliárd termékajánlás kiszolgálásával ügyfeleinek 40 millió euró plusz bevételt generáló Gravity R&D a világ egyik vezető ajánlórendszer-szolgáltatója. Az előadásból megtudhatja, hogy a budapesti alapítású start-up fejlesztéseinek segítségével hogyan építheti be bárki a saját webáruházába az eddig csak Amazon méretű cégek számára elérhető öntanuló algoritmusokat.

Szöveg alapú mesterséges intelligencia trendek és lehetőségek a marketingben
Szertics Gergely, CEO, Analogy Zrt. és Szabados Levente, CTO, Analogy Zrt.
A marketing trendek egyre erősebben haladnak abba az irányba, hogy hogyan lehet a lehető legjobban profilozni az ügyfelet, hogy tökéletesen célzott hirdetéseket lehessen rájuk költeni. Ehhez a big data mellett megjelent a lehetséges vevők által hátrahagyott szöveges tartalmak (csetek, email-ek, kérdések) elemzésének lehetősége is. A tartalomfeldolgozás olyan új lehetőségeket kínál, amellyel nem csak új módon lehet profilozni, de akár új, tömegesen testre szabott módon lehet kommunikálni ügyfelekkel. Előadásunkban körképet adunk a szövegalapú mesterséges intelligencia állapotáról, hogy keretet és inspirációt adjunk a jövőbe mutató marketing megoldásokról való gondolkodásnak.

Innovatív megoldások a Sziget Fesztivál kommunikációjában
Kádár Tamás cégvezető, Sziget Kulturális Szervezőiroda
A Sziget rendezvényein egyre több olyan technológiai innováció valósul meg, ami folyamatosan eltéríti a jegyértékesítési folyamatot a korábban megszokottaktól. Mostanra egyre kevésbé dominál a "nagy kampány megtalálja az érdeklődőket" elv, sokkal inkább a célzott, egyes közösségeket, vagy a fesztiválok által létrehozott technológiai platformok használóit megszólító kommunikáció került előtérbe. Mindezt kiegészítik a 2016-ban (teljesen más okokból) bevezetett check-in folyamatban rejlő lehetőségek. Az előadás összegyűjti a fenti platformokat, technológiákat, és áttekintést ad ezek marketing célú hasznosításáról.

Programmatic: tények és tévhitek - avagy mi tartja vissza a hirdetőt?
Vándor Attila ügyvezető, HOPPex Kft.
Az előadás első felében a programmatic-kal kapcsolatos tévhitekről rántjuk le a leplet, a másodikban pedig megadjuk az első löketet a kipróbálás felé. Olyan kérdésekre adunk válaszokat, mint: melyek a hirdetők és a kiadók leggyakoribb félelmei és melyek alaptalanok ezek közül? Miért érdemes kipróbálniuk a programmatic-ot? Mit várjunk, mit várhatunk a programmatic-tól úgy, hogy a későbbiekben se érjen minket csalódás? És mit hoz a jövő, tényleg a programmatic-ról szól majd minden?

Adatalapú kommunikáció a vendéglátásban - Instagram hirdetésektől a foglalási rendszerekig
Devecseri Gergő Head of Marketing, Baldaszti
Egy tökéletes világban a prémium lokációban működő, alig 60 fős étterem, világszínvonalú design-al, az ország egyik legjobb konyhafőnökével és fantasztikus szervizzel folyamatosan tele van. Nyitástól zárásig lehetetlen asztalt kapni. Egy tökéletes világban. A világ azonban nem tökéletes, így nekünk minden nap tudatosan és célzottan kell kommunikálni, hogy a vendégek minket válasszanak. Hogyan hívjuk fel magunkra a figyelmet adatalapú kommunikációs megoldásokkal, és hogyan csinálunk törzsvendéget egy egyszeri betérőből egy foglalási rendszerrel? Milyen posztokkal lépjük át az ingerküszöböt, és kit érdemes a social media csatornákon keresni? Milyen jelentőséggel bírnak a közösségi vendégvisszajelzések, és hogyan fordítjuk minden esetben saját hasznunkra?

Szövegbányából marketingfellegvár? Az ügyfélhangokra épített kommunikáció a jövő
Südi Anna marketing manager, Neticle
Intuíció és kreativitás nélkül sosem fog menni. Önmagában azonban ennyi nem elég. Az igazán ütős kommunikációhoz ismerni kell a célközönséget, olvasni a gondolataikat. Az interneten közzétett bejegyzések és az ügyfélszolgálaton halmozódó visszajelzések hihetetlenül értékes inputot jelenthetnek a marketingtervezéshez. Intelligens szövegbányászati megoldások alkalmazásával rengeteget tudhatunk meg ügyfeleink elvárásairól, problémáiról, kérdéseiről és érzéseiről. Ezek az információk tiszta alapot adnak a kommunikációs irányvonalak tudatos kialakításához, a marketingkampányok fókuszpontjainak megállapításához, a megfelelő csatornák kiválasztásához vagy a negatív hangok eloszlatásához. Az előadás a hogyan kérdésre is megadja a választ.

Játék az adatokkal - a pályán és azon kívül
Nagyiványi Márton kommunikációs és marketing referens, Magyar Labdarúgó Szövetség
A júniusi Európa-bajnokság megmutatta, hogy még mindig a futball a legnépszerűbb sport Magyarországon. Persze a régóta várt sikerek okozta érzelmi fellángolást nehéz számokba, adatokba konvertálni, mégis a sport, és így a labdarúgás esetében is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a mérések, legyen szó a jó passzok számáról vagy akár a szurkolók fogyasztási szokásáról. És hogy mi a kapcsolat a csapat passzmutatója és a szponzorok célcsoport-specifikus ajánlatai között? Kiderül az előadásból!


Előadók

Szerkesztői ajánló

Benkő Lívia, kommunikációs tanácsadó
A HVG Marketing & technológia konferenciát azoknak a szakembereknek ajánlom, akik szeretnének közelebb kerülni ahhoz a technológiai szemlélethez, mely többé nem kizárólag az IT csapat, hanem a marketingkommunikációs szakemberek tudását is adja. De miért is tartottuk fontosnak a két téma összekapcsolását? A reklámügynökségek technológiai startupokba fektetnek be, a fogyasztók mindennapjait egyre jobban színesítik a digitalis eszközök, a nagy technológiai tanácsadó cégek pedig marketing tevékenységgel bővítik porfóliójukat. A rendezvényen a gyakorlati előadások mellett kerekasztal-beszélgetéssel, gondolatindító vitákkal is hozzájárulunk ahhoz, hogy az adatvezérelt világ minden oldalát és működését megismerjék a vendégek.
Benkő Lívia, kommunikációs tanácsadó
Lívia 10 éve dolgozik kommunikációs tanácsadóként, több éves pr ügynökségi munka után a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség főtitkára volt 4 évig, majd a HPS pr vezetője lett, jelenleg független tanácsadóként dolgozik. A 2015-ös HVG Smart data konferencia társ-szervezője volt, a 2016-os HVG Marketing & technológia rendezvény szakmai tanácsadója és moderátora. A Budapesti Corvinus Egyetem Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskolájának PhD hallgatója, a Budapesti Gazdasági Egyetem vendégoktatója. Kutatási érdeklődése a Big data társadalmi hatása, az online adatdiszkrimináció, a fogyasztói és az üzleti érdekeket ötvöző fenntartható adattudatosság kialakítása.
Devecseri Gergő Head of Marketing, Baldaszti
1989-ben születtem, az Első Nagy Szakítás után (e.n.sz.u) a sírásból menekültem a kommunikációs szakma karjaiba, és ügynökségi oldalon előbb rendezvényszervezőként, majd stratégiai tervezőként gyógyulgattam. Időközben megalapítottuk a Cultivot, mely már negyedik éve rángat ki minden hónapban a komfortzónámból. 2014-ben csatlakoztam a Baldaszti kollektívához, mert nagyon szerettem enni, inni, vendégüllátni, és mindezt kommunikálni. A csoport marketingvezetőjeként gondoztam újhullámos kávézót, szórakozóhelyet, fine dining éttermet és kortárs kávéházat nyitástól az újratervezésen át a zárásig. Jelenleg sok más projekt mellett a The Ritz-Carlton, Budapest éttermének marketing munkáját segítem, és próbálom megfejteni: Vajon mire jön a vendég?
Grósz Judit marketing- és operatív igazgató, Microsoft Magyarország
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-ben végezte szakmai gyakorlatát. Pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte ügyfélkapcsolati munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. marketingvezetője lett. 2000 és 2012 között a UPC Magyarország csapatában több felsővezetői pozíciót látott el, -2009 közötti időszakban országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vett részt a társaság munkájában, majd marketing és tartalomfejlesztési vezérigazgatói pozíciót töltött be. A UPC-ből 2012-ben a Microsofthoz igazolt, itt először Microsoft Magyarország fejlesztői és tartalomfejlesztési részlegét irányította, majd 2015. február 1-jétől a vállalat marketing- és operatív igazgatója lett. 2015 vége óta a Magyar Reklámszövetség alelnöki pozícióját is ellátja, a hirdetői tagozat egyik vezetője.
Kádár Tamás cégvezető, Sziget Kulturális Szervezőiroda
Kádár Tamás 1975-ben született, hazai és németországi tanulmányai után a médiában helyezkedett el, majd 1996-ban saját médiaügynökséget alapított Berg Média Budapest néven, amelyik pár év alatt a legnagyobb lokális médiaügynökséggé vált. Részt vett az EstFM, majd a radiocafé alapításában, aminek később meghatározó tulajdonosává vált. 2007-től az Est Média vezetője, majd 2011-től a Sziget cégvezetője. Tagja a Magyar Reklámszövetség elnökségének.
dr. Keszey Gábor ügyvéd, Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda
2004-ben a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi Karán végeztem, majd az Adatvédelmi Biztos Irodájában adatvédelmi szakértőként kezdtem el dolgozni. Később, a 2012. január 1-jén alakult Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál folytattam munkámat, ahol 2012. augusztus 1-jétől az adatvédelmi osztályt vezettem. Munkám során a fogyasztói panaszok kivizsgálása mellett állásfoglalásokat és ajánlásokat készítettem, adatvédelmi projektek kialakításában és megvalósításában vettem részt. 2015 nyarán átigazoltam a versenyszférába, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda csapatába, ahol az elmúlt 11 év szakmai tapasztalatait, valamint a hatósági elvárásokról szerzett ismereteimet hasznosítom, hiszen az ügyvédi iroda az adatvédelem területére – annak aktualitása miatt – az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a jövőben a reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog és direkt marketing mellett. A marketingkommunikációs szakma felé az ügyvédi iroda eddig is feladatának tekintette az adatvédelem fontosságának hangsúlyozását.
Marosi Gergő kreatív igazgató, MITO
A Közgázra jártam, de nem végeztem el. Ez a téma minden vasárnapi ebéden előjött egészen addig, amíg két évvel ezelőtt kreatívigazgató nem lettem a Mitónál. Azóta anyukám sokkal nyugodtabb. Velem ellentétben, aki azóta meglehetősen sokat pörög azon, hogy az olyan ügyfeleinknek, mint az OTP, a Microsoft, a Jófogás vagy épp a Telekom, minél izgibb és érdekesebb dolgokat tudjunk kitalálni.
Nagyiványi Márton kommunikációs és marketing referens, Magyar Labdarúgó Szövetség
Már akkor az adatbázisok határozták meg a nagyvállalatok kommunikációját, amikor kicsivel több mint tíz éve elkezdtem marketinggel foglalkozni a Café szövegírójaként. Azóta csak annyi változott, hogy egyre több és egyre többféle adat áll rendelkezésünkre a stratégiai döntésekhez és az ügyfélkapcsolatok szorosabbra fűzéséhez - én pedig a világmárkákat 2011-ben a magyar labdarúgásra cseréltem. Más adatok, más folyamatok, de hasonló célok. Főként a szövetség online kommunikációjával foglalkozom, legyen szó tartalomtól, fejlesztésről vagy akár kapcsolati marketingről.
Németh Bottyán alapító, Gravity R&D
Bottyán adatbányászként és fejlesztőként a cég ajánlórendszerének alapköveinek lerakása óta jelen van a Gravity R&D életében, mellyel ma már havi 5 milliárd ajánláskérést szolgálnak ki világszerte. Több szempontból is hozzájárult a cég növekedéséhez: adatbányász eszközök fejlesztésével, valamint rendszer architektúra és működési folyamatok kialakításával. Jelenleg termékfejlesztési vezetőként fő célja, hogy az általuk kifejlesztett algoritmusok olyan könnyen használható termékbe kerüljenek, amely minél több online cég számára képes értéket teremteni.
Otti Levente Head of Big Data, Emarsys
Az Emarsys Technologies-nál Leventéhez tartozik a cég legfontosabb termékéhez, az Artificial Intelligence Marketing-hez kapcsolódó kutatások megtervezése, a megvalósítással kapcsolatos gyakorlati kérdések megválaszolása és a skálázható megoldások kidolgozása. Csapatával folyamatosan vizsgálják, hogyan lehet az AI-t a marketing szolgálatába állítani fenntartható módon, több mint 1 milliárd vásárlóra alkalmazva az új technológiákat. Levente széleskörű gyakorlati tapasztalattal rendelkezik adattárház, adatbányászat, szoftver fejlesztés és data science területeken. Az elmúlt 17 évben dolgozott államigazgatási, pénzügyi, banki, biztosítói és telekommunikációs szektorban is. Az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen szerzett programtervező-matematikus diplomát.
Ottlik Dávid társalapító és ügyvezető, Synetiq
Tanulmányait Párizsban és Hong Kong-ban folytatta, 14 éves korától különböző vállalkozásokat indított. Dávid 14 évesen design termékeket tervezett, gyártott és értékesített, később média consulting vállalkozásával 5 kontinensen dolgoztak egyedi webes és branding megoldásokon, majd társalapítója volt egy online áruháznak melyet később bezártak. A húszas éveikben járó Ottlik Dávid és Divák Ádám másfél éve kezdtek bele Synetiq-nevű vállalkozásukba, azóta több nagy presztízsű díjat is elnyertek a Szilícium-völgytől Tel-Avivig. Az ötletük már megnyert egy finn akcelerátor programot, a helsinki Startup Sauna versenyen bekerült a legjobb európai induló vállalkozások közé. Technológiájukat ma Európa-szerte használják reklám- és TV cégek. A Synetiq különböző bio-szenzorokat és agyhullámolvasót (EEG-t) bocsát teszterei rendelkezésére, akik saját otthonukban tekintenek meg videóanyagokat, miközben a Synetiq a nézők érzelmi reakcióit méri és elemzi. A Synetiq ügyfelei közt olyan cégeket találhatunk mint a BBC, HBO, RTL Klub, Telekom, Vodafone, Tesco, CBA, OTP, K&H, Egis, Merck, Béres, Borsodi stb.
Palincsár László ügyvezető igazgató, Team Red / Team Red Media
Közgazdász, MBA fokozatát a ULH londoni képzésén szerezte. 20 éve a reklám és a média területén dolgozik. Pályafutását 2016-ban az Ogilvy & Mather reklámügynökségnél kezdte, majd az iparág diverzifikálódásával médiaügynökségi vonalon tevékenykedett. Az Initiative médiaügynökségnél szakmai igazgatói pozíciót töltött be, majd a médiatárgyalásokért felelt a Magna Global-nál, 2010-től pedig Svédországban, a ZenithOptimedia ügyvezető igazgatójaként szerzett szakmai tapasztalatokat. A Team Red ügyvezetői posztját 2015-ös hazatérése óta viszi. Az integrált gondolkodás elkötelezett híve, célja, hogy ügyfelei részére, az egyes szakterületek egymáshoz kapcsolódásával és kitűnő szakemberei együttes munkájával eredményes aktivitásokat alakítson ki.
Papp László Dávid alapító, vezérigazgató, COMFORCE Zrt.
A régió első felhő-alapú contact centerének alapítója, emellett a vállalat amerikai leányvállalatát, a CloudAgents-t vezeti. A cégcsoport jelenleg 38 országban végez kiszervezett ügyféltámogató szolgáltatásokat mintegy 40 nyelven. Telekommunikációs és informatikai tanulmányai befejezését követően az Université Paris X Nanterre-n szerezte nemzetközi vállalkozásmenedzsment diplomáját. Több mint 15 évet dolgozott kommunikáció, marketing és ügyfélmenedzsment területen számos magyar és nemzetközi vállalatnál, a cég 2008-as megalapítását megelőzően a Teleperformance hazai tagvállalatának ügyfélkapcsolati igazgatója volt. Dávid a Mensa International és a YPO tagja, a JCI Szenátori Testületének magyarországi elnöke, a BossConnect és a Google SteamUP programok mentora.
Dr. Patrick Bohl kereskedelmi vezető, Budapest Airport Zrt.
Patrick Bohl Németorzágban született, a Johannes Gutenberg Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, később doktori fokozatát a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte. Pályafutását a British Airways Ltd.-nél kezdte, ahol a londoni Heathrow repülőtéren ügyfélszolgálati vezető pozíciót töltött be, majd a társaságnál különböző vezetői feladatköröket látott el a call center és a B2B értékesítési területeken. A londoni cégtől 2002-ben a Malévhoz igazolt, ahol először a járatfejlesztést és a menetrend-tervezést irányította, majd a nyugat-európai és észak-amerikai régiókért felelős értékesítési vezető lett. 2008-tól a Budapest Airport Zrt. légitársasági stratégia és fejlesztési részlegét vezette, 2013-tól pedig a vállalat kereskedelmi vezetője. Jelenleg nagy hangsúlyt fektet a repülőtéren lévő üzletek és éttermek támogatására, a közösségi média és a mobil technológia által adott lehetőségek felhasználásával.
Ságvári Bence szociológus, MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont
Bence 2011-ben szerzett doktori fokozatot az ELTE Társadalomtudományi Karán szociológiából. Jelenleg az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont tudományos munkatársa, és az International Business School (IBS) kutatója. Az European Social Survey (ESS) magyar nemzeti koordinátora és az EU Kids Online (EUKO) kutatási együttműködés magyar vezetője, 2014/15-ben az Indiana University Bloomington vendégoktatója. Az akadémiai kutatások világa mellett közel 15 éves piac- és közvéleménykutatói, illetve tanácsadói tapasztalattal rendelkezik. Kutatásai elsősorban a fiatalok értékeivel, a technológia társadalmi hatásaival, ezen belül pedig egyre inkább a big data társadalmi vonatkozásaival foglalkoznak.
Schlégl Tímea kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ 
Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát. Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletágat vezetőként majd   Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B tapasztalatait. A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni. Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez 2015. szeptemberében csatlakozott a Code Week projekt vezetőjeként. 2016. január óta a szervezet kommunikációs és operatív igazgatója.
Südi Anna marketing menedzser, Neticle
A Neticle Technologies online médiaelemző startup kommunikációs vezetője – a mostanra nemzetközi piacon is jelenlévő, hazánkban piacvezető cég automatikus szövegfeldolgozási eszközökkel támogatja ügyfelei munkáját. Három évvel ezelőtt csatlakozott az akkor még nagyon fiatal startup csapatához, amelynek sikereihez a marketing és PR tevékenység révén igyekszik minél többet hozzátenni. Ebben közgazdasági tanulmányaira, valamint PR és média területen szerzett tapasztalataira is tud alapozni.
Szabados Levente CTO, Analogy Zrt.
Pályám több fordulóban ugyanazon téma körül mozgott: az emberi és mesterséges intelligencia, fogalmi megértés témakörében. Programozóként végeztem, majd buddhista teológusként, folytattam a tanulást és tanítást, kognitív tudományok területét választva fókuszpontként. Mind a „hagyományos" mesterséges fogalmi hálók, webontológiák terén, mind pedig a statisztikai gépi tanulás területein dolgoztam tanácsadóként, vezetőként. Mindezen törekvések fúziójaként hoztuk létre az Analogy-t, mint tudásmenedzsment célú mesterséges intelligencia megoldásokat fejlesztő vállalkozást, ahol a technológiai kutatás-fejlesztésért felelek.
Szertics Gergely CEO, Analogy Zrt.
Közgáz után szervezetfejlesztési tanácsadóként dolgoztam 5 évig. Akkor eldöntöttem, hogy a szervezeti problémamegoldást biztos lehet jobban is csinálni, mint az a szén alapú keresővel támogatott analógia megosztás, amit tanácsadásnak hívunk. Azóta azon a vízión dolgozunk, hogy hogyan lehet a szervezetekben felhalmozott tudásból egy céges tudásokból tanuló mesterséges intelligenciát építeni. Hogyan lehet beszélgetni a szervezeti tudás-halommal? Ebből bomlott ezer felé a lehetőség, amelyet az Analogy Zrt. nevű startup-ban fókuszálunk üzleti növekedéssé.
Dr. Székely Iván társadalmi informatikus, CEU kutatóprofesszor, BME docens
Dr. Székely Iván a társadalmi informatikus, az adatvédelem és az információszabadság nemzetközileg ismert szakértője és kutatója. Az új magyarországi demokratikus információs jogi rendszer egyik alapítója, jelenleg a Közép-európai Egyetem kutatóprofesszora, az OSA Archívum főtanácsadója és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem docense. Nemzetközi kutatócsoportok és nem-kormányzati szervezetek tanácsadó bizottságának tagja. Kutatói érdeklődése és publikációi az információs autonómia, a nyilvánosság és titkosság, az emlékezés és felejtés, a megfigyelés, a magánélet, a reziliencia, az identitás és az archivisztika területeire irányulnak.
Vándor Attila ügyvezető, HOPPex Kft., IAB Hungary programmatic munkacsoport vezető
Attila 2015. januárig a Centrál Médiacsoport programozott médiaértékesítési projektjeiben vett részt, mint projekt menedzser. Korábban három és fél éven át a Vaterát is üzemeltető Allegro Group HU Kft.-nél szerzett B2C brand manageri tapasztalatokat. Jelenleg a HOPPex – prémium programmatic piactér ügyvezetője, 2016 júliusától pedig az IAB Hungary programmatic munkacsoportjának vezetője.
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás utca 8.

2016. október. 26. 09.00


Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 34900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!