Az eseményig még hátravan:


Email marketing a gyakorlatban - WORKSHOP

Sikeres kampányok, azonnali eredmények


Teljes ár: 44 900 Ft + ÁFA | További kedvezmények

2017. 03. 23. 14:30
BMC - Budapest Music Center

Az email marketing még napjainkban is a legköltséghatékonyabb, legtöbb eredményt hozó online marketing eszköz. Egy jól elkészített kampánnyal komoly bevételekre tehet szert bármely cég. Mégis sokszor hallható, hogy “nálunk /a mi iparágunkban nem működik”.

Mik az legalapvetőbb félelmek az email marketinggel kapcsolatban?

automatikusan a spam mappába kerül a levelünk

senki nem iratkozik fel a hírleveleinkre

akik pedig feliratkoznak, azok utána semmilyen aktivitást nem végeznek

csak vásárolt listánk van

Senki nem nyitja meg az email kampányainkat


Ezek a problémák az email marketing megfelelő használatával elkerülhetők. A workshop során nem csak áttekintjük az email marketing adta lehetőségeket, a hazai és nemzetközi trendeket, de a tervezéstől a megvalósításon át az utókövetésig végigvisszük a teljes folyamatot és lépésenként mutatunk olyan gyakorlati tippeket és trükköket, amikkel valóban sikeres lesz email marketing aktivitás. 


Program Program nyomtatása

13:30 14:00 Érkezés, regisztráció

14:00 14:30 Email marketing alapok, hazai és nemzetközi trendek

14:30 15:30 Nulladik lépés

- listák építése és menedzselése
- listaépítési gyakorlat

15:30 15:50 Spam

- jogi és emberi kérdésköre

15:50 16:10 KÁVÉSZÜNET

16:10 17:10 Kampányok

- kampány típusok
- megfelelő kampány felépítése, lépései
- mire figyeljünk, hol rontható el

17:10 17:40 Email marketing sorozatok

17:40 17:50 Email marketing rendszerek

- hogyan válasszunk jól

17:50 18:00 Zárás

Témák

  • az email marketing itthon és külföldön
  • listaépítés elmélete és gyakorlata
  • a sikeres email kampány elmélete és gyakorlata
  • nem elég egy sikeres kampány, gondolkodjunk hosszútávon és stratégiákban
  • tippek, tanácsok, hogy akár már holnaptól valódi eredményeket hozzon az email marketing
  • általunk is kipróbált és használt sikeres technikák

Előadók

Kiss Tamás


digitális marketing stratéga, LeadFlow

A LeadFlow Consulting társalapítója és Performance Marketing vezetője. Ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott mielőtt saját ügynökséget alapított volna. A PPC, az email marketing, a marketingautomatizálás és a konverzióoptimalizálás területével kiemelten foglalkozott az elmúlt években. Vallja, hogy a tartalomalapú marketing adta lehetőségeket a performance marketing területén is megfelelően lehet és kell is használni.



Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 44900 Ft+áfa/fő (bruttó 57023 Ft, amely 27%-os áfakulccsal rendelkező tételt tartalmaz)  A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.  Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.   A programváltoztatás jogát fenntartjuk!


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!