Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Ha mások viselkedésének a befolyásolásáról van szó, gyakran a megközelítés legapróbb változtatásai eredményezik a legnagyobb különbséget.
A sikeres meggyőzés és értékesítés (érték adás) egyre inkább az információ átadás lélektanára épít.

Mik azok a nagy hatású kis változtatások, újítások, amiket rögtön alkalmazhatunk az üzletszerzésben és a mindennapi kommunikációnkban?
A szemináriumon az értékesítés-pszichológiai kutatások fényében a nagy hatású, ugyanakkor kis költségvonzatú változtatásokra koncentrálunk.

  • Hogyan építsünk kapcsolatokat és vásárlói lojalitást?
  • Hogyan szólíthatunk meg valakit, aki rossz tapasztalatokat szerzett, és akinek korábban nem értük el az ingerküszöbét?
  • Hogyan érhetünk el változásokat céges, civil szervezeti vagy akár társadalmi méretekben?
  • Hogyan juttathatunk el egy marketingüzenetet apró változtatások révén az eddigieknél jobb hatékonysággal a célközönségünkhöz?
  • Hogyan növelhetjük a vásárlási hajlandóságot az ajánlatunk átstrukturálásával vagy akár a helyszín megváltoztatásával?

Gyakorlatok, módszerek a személyes és a telefonos interakciók, csoportos megbeszélések, e-mailek, reklámkampányok hatékonyságának növelésére.


Kapcsolódó cikkek
Csak egy apró változtatás és rohantak befizetni az adójukat ...bővebben
Ilyen a jó meggyőzés- trükkök, módszerek ...bővebben



2015/I. félévi szemináriumunk

Program

11:30-12:30 Érkezés, regisztráció

12:30-12:45 Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

12:45-13:15 Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció? 

13:15-14:00 A meggyőzés ereje az írásos kommunikációban

14:00-14:30 Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?


14:30-14:50 KÁVÉSZÜNET


14:50-15:25 Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

15:25-15:45 Személyes hatásgyakorlás az értékesítésben

15:45-16:05 Hatásgyakorlás a csoportos, céges és szervezeti működésben

16:05-16:30 Vezetői hatásgyakorlás

16:30-16:40 Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!



Témák

Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

  • Ízelítő a meggyőzés tudományából, avagy mi befolyásolja döntéseinket;
  • Példák, bemelegítő interakciók


Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?

  • Mik a küszöbértékek, küszöbkritériumok?
  • Hogyan épül fel a hatás, a személyes találkozásban mi történik köztünk?


A befolyásolás ereje az írásos kommunikációban

  • Létezik írásban is az első benyomás, létezik személyesség?
  • Mik az írásban érvényes befolyásolási alapelvek? Sok milliárd forintos példák.


Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?

  • A hatásgyakorlás tudatos használata, amikor hatni akarnak ránk.
  • Hogyan készíthetjük fel az értékesítőinket, tárgyalóinkat?


Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

  • Tippek és trükkök tipikusan jó és rossz példákon keresztül


Hatásgyakorlás az értékesítésben

  • Az értékesítés jövője eladó – az értékesítésben várható teljes átalakulásról.
  • Hogyan kamatoztatható az alkalmazott befolyás-pszichológia az értékesítésben?


Hatásgyakorlás a csoportos, céges, szervezeti működésben

  • A hatásgyakorlás csoportos dimenziói.
  • Hogyan befolyásolhatunk egy céget, egy közösséget – apró részletek, meglepően nagy hatással.


Vezetői hatásgyakorlás

  • Amit a legtöbb vezető nehezen hisz el magáról – a vezetői hatásgyakorlás ereje és lehetőségei a 21. században.
  • A hatásgyakorlás speciálisan vezetői vonatkozásai.



Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!

  • Interaktív motivációs prezentáció az erőforrás gazdálkodásról a tanult hatásgyakorlási elvek felvonultatásával.



Kiknek ajánljuk

  • Értékesítési vezetőknek, értékesítőknek,
  • Felső és középvezetőknek,
  • HR-szakembereknek,
  • Marketing és kommunikáció területén dolgozóknak;
  • és mindenkinek, aki kis változtatásokkal szeretné hatékonyabbá tenni értékesítését, kommunikációját és meggyőzési készségeit.


Előadók
Lénárt Viktor, szenior tanácsadó, vezérigazgató, GROW Csoport
A „Kis lépés, nagy hatás” című könyv szakmai lektora.
Viktor, a GROW Zrt., hazánk egyik vezető szervezetfejlesztési és tréning cégének a vezérigazgatója, szenior tanácsadója. Több mint 10 éve foglalkozik vezetők, értékesítési szervezetek és csapatok fejlesztésével. Gyakran tart motivációs beszédeket nagy létszámú csapatoknak ahol a fő cél, hogy az értékesítők új lendületet, új szemléletmódot kapjanak. Tanult Budapesten, Bécsben, Cambridge-ben, az USA-ban és Hollandiában. Hallgatott közgazdaságtant, filozófiát, teológiát és pszichológiát, dolgozik Pszichodrámával, KIP-el , Fókuszolással, és Enneagrammal, fordított könyveket, 13 évig volt zenekara, néhány évig rádióműsora és színháza is. Fontos kihívásnak tartja a 21. században sikeres új vezetői és értékesítési modell kutatását és meghonosítását.
Pataki Katalin, szenior tréner, tanácsadó, coach, GROW Csoport 
Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.
Helyszín és időpont

Hotel President

1054 Budapest, Hold u. 3-5.

2015. szeptember. 16. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Steve J. Martin, Noah J. Goldstein, Robert B. Chialdini
Kis lépés, nagy hatás

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!