Az esemény időpontja:

2015-09-16 12:30:00

Hatásgyakorlás mesterfokon

Kis változtatásokkal a nagy eredményekért


Teljes ár: 29 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 37 335 Ft) | További kedvezmények

Ha mások viselkedésének a befolyásolásáról van szó, gyakran a megközelítés legapróbb változtatásai eredményezik a legnagyobb különbséget.

A sikeres meggyőzés és értékesítés (érték adás) egyre inkább az információ átadás lélektanára épít.

Mik azok a nagy hatású kis változtatások, újítások, amiket rögtön alkalmazhatunk az üzletszerzésben és a mindennapi kommunikációnkban?

A szemináriumon az értékesítés-pszichológiai kutatások fényében a nagy hatású, ugyanakkor kis költségvonzatú változtatásokra koncentrálunk.

  • Hogyan építsünk kapcsolatokat és vásárlói lojalitást?
  • Hogyan szólíthatunk meg valakit, aki rossz tapasztalatokat szerzett, és akinek korábban nem értük el az ingerküszöbét?
  • Hogyan érhetünk el változásokat céges, civil szervezeti vagy akár társadalmi méretekben?
  • Hogyan juttathatunk el egy marketingüzenetet apró változtatások révén az eddigieknél jobb hatékonysággal a célközönségünkhöz?
  • Hogyan növelhetjük a vásárlási hajlandóságot az ajánlatunk átstrukturálásával vagy akár a helyszín megváltoztatásával?

Gyakorlatok, módszerek a személyes és a telefonos interakciók, csoportos megbeszélések, e-mailek, reklámkampányok hatékonyságának növelésére.

Videók

Program Program nyomtatása

Program
11:30 12:30 Érkezés, regisztráció

12:30 12:45 Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

12:45 13:15 Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?

13:15 14:00 A meggyőzés ereje az írásos kommunikációban

14:00 14:30 Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?

14:30 14:50 KÁVÉSZÜNET

14:50 15:25 Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

15:25 15:45 Személyes hatásgyakorlás az értékesítésben

15:45 16:05 Hatásgyakorlás a csoportos, céges és szervezeti működésben

16:05 16:30 Vezetői hatásgyakorlás

16:30 16:40 Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!

Témák

Mitől lesz valaki befolyásolható, meggyőzhető?

  • Ízelítő a meggyőzés tudományából, avagy mi befolyásolja döntéseinket;
  • Példák, bemelegítő interakciók

Örök dilemma: Meggyőzés vagy manipuláció?

  • Mik a küszöbértékek, küszöbkritériumok?
  • Hogyan épül fel a hatás, a személyes találkozásban mi történik köztünk?

A befolyásolás ereje az írásos kommunikációban

  • Létezik írásban is az első benyomás, létezik személyesség?
  • Mik az írásban érvényes befolyásolási alapelvek? Sok milliárd forintos példák.

Hogyan készülj fel arra, ami akkor is hat rád, ha nem akarod?

  • A hatásgyakorlás tudatos használata, amikor hatni akarnak ránk.
  • Hogyan készíthetjük fel az értékesítőinket, tárgyalóinkat?

Hogyan teheted értékesebbé az ajánlatodat úgy, hogy ott sem vagy?

  • Tippek és trükkök tipikusan jó és rossz példákon keresztül

Hatásgyakorlás az értékesítésben

  • Az értékesítés jövője eladó – az értékesítésben várható teljes átalakulásról.
  • Hogyan kamatoztatható az alkalmazott befolyás-pszichológia az értékesítésben?

Hatásgyakorlás a csoportos, céges, szervezeti működésben

  • A hatásgyakorlás csoportos dimenziói.
  • Hogyan befolyásolhatunk egy céget, egy közösséget – apró részletek, meglepően nagy hatással.

Vezetői hatásgyakorlás

  • Amit a legtöbb vezető nehezen hisz el magáról – a vezetői hatásgyakorlás ereje és lehetőségei a 21. században.
  • A hatásgyakorlás speciálisan vezetői vonatkozásai.

Közös zárás – a végére hagytuk a legjobbat!

  • Interaktív motivációs prezentáció az erőforrás gazdálkodásról a tanult hatásgyakorlási elvek felvonultatásával.

Előadók

Lénárt Viktor

szenior tanácsadó, vezérigazgató, GROW Csoport

vezérigazgató, szenior tanácsadó, GROW Zrt.

Viktor több mint 10 éve foglalkozik vezetők, értékesítési szervezetek és csapatok fejlesztésével. Gyakran tart motivációs beszédeket nagy létszámú csapatoknak ahol a fő cél, hogy az értékesítők új lendületet, új szemléletmódot kapjanak. Tanult Budapesten, Bécsben, Cambridge-ben, az USA-ban és Hollandiában. Hallgatott közgazdaságtant, filozófiát, teológiát és pszichológiát, dolgozik Pszichodrámával, KIP-el , Fókuszolással, és Enneagrammal, fordított könyveket, 13 évig volt zenekara, néhány évig rádióműsora és színháza is. Fontos kihívásnak tartja a 21. században sikeres új vezetői és értékesítési modell kutatását és meghonosítását.


Pataki Katalin


senior tréner, tanácsadó, coach, Grow csoport

Az ELTE Bölcsészkarán diplomázott magyar és angol szakon, szervezetfejlesztői végzettséget a Big Five Akadémián szerzett. 20 évig volt a közszolgálati Magyar Televízió szerkesztője, riportere és műsorvezetője. 2010-ben Minőségi Újságírás díjat kapott. Médiatapasztalata mellett tanácsadói és szervezetfejlesztési gyakorlattal is rendelkezik. A Grow csoportnak 2011 óta munkatársa, szenior tréner és coach, 2013-tól a cég kommunikáció kompetencia központjának vezetője. Missziója és mániája az Erőszakmentes Kommunikáció. Egyik fő vizsgálódási és kísérletezési területe az etikus HATÁS-keltéshez kapcsolódó humánkészségek fejlesztése.


Helyszín

Hotel President
1054 Budapest, Hold u. 3-5.

Kapcsolódó kiadvány

Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini

Kis lépés, nagy hatás

Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?
Részletek

A szeminárium/konferencia részvételi díja:
29900 Ft+áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:

  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk.
    Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk.
    (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.

Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.