Az eseményig még hátravan:


HVG Future of Recruitment konferencia 2018 & Recruiter's Night

A HR agilisra vált


Teljes ár: 39 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 50 453 Ft) | További kedvezmények

2018. 09. 25. 09:00
BMC - Budapest Music Center

20% EARLY BIRD KEDVEZMÉNY 2018. AUGUSZTUS 25-IG A RÉSZVÉTELI DÍJBÓL!

A szervezetek digitális átállása már túllépett a tervezési szakaszon, az üzleti folyamatok felgyorsulnak, az elvárások nőnek, a reakcióidő rövidül. A változások pedig a HR szakmát sem kerülik el.

A hangsúly a élet szinte minden területén a technológia felé tolódik - olyan határponthoz értünk, ahol a gyors tanulás, az adaptáció és a készségszintű technológiahasználat az élvonalban maradás alapfeltétele. Az új kihívásokra új működési modellekkel tudnak csak felelni a szervezetek.

Az agilis módszertan ma már nemcsak az IT szektor számára varázsszó, megtalálta az útját a termékfejlesztéstől a gyártáson át a marketingig és most a HR-területét forradalmasítja. Itt az idő, hogy megtanuljuk, miként toborozzuk, fejlesszük, kötelezzük el és menedzseljük szakembereinket egy állandóan változó környezetben ahol az alkalmazkodás és a folyamatos innováció már nemcsak adódó lehetőség, sokkal inkább a versenyképesség megőrzésének stratégiai szintű követelménye.

A HR szakma jövője az online térben a technológia eszközeivel épül!

Konferenciánkon a környezet változásából fakadó átalakuló vezetői skill-setről, a döntéshozókkal szembeni elvárásokról ugyanúgy beszélünk, mint a generációs elkötelezés kihívásairól és technikai megoldási lehetőségeiről. Megvizsgáljuk, milyen kiaknázható lehetőségek rejlenek a biometrikus mérésekben, hogyan alkalmazható a mesterséges intelligencia és a mély tanulás a HR-ben, hol ér össze az üzlet és a technológia. A toborzásban is alkalmazható gyakorlati technikákat mutatunk olyan társterületekről, mint a sales vagy a marketing.


SZERKESZTŐI AJÁNLÓ

Korábbi, Online Toborzási Konferenciánk a HR szakma egyik legjelentősebb rendezvényévé nőtte ki magát. Az elmúlt 4 évben azonban fokozatosan éreztük, hogy a szektort érintő kihívások, a szakmánkra jellemző folyamatos változások túllépték azt a keretet, amit a korábbi platform biztosított. A toborzás a HR szakma kiemelt területe, de már korántsem választható el a többi HR folyamattól olyan élesen. Ahogy a különböző területek - a toborzástól a megtartson át a belső fejlesztésekig - hatással vannak egymásra, úgy a jövő kihívásai és lehetőségei sem szegmentálhatóak, valamennyi területet együtt és egyszerre érintik. Ezt  bőrünkön tapasztaljuk a mindennapi munkánk során. Ebből a tapasztalatból született meg a Future of Recruitment konferencia gondolata.

A célunk egy olyan magas színvonalú esemény megszervezése, ami a tőlünk megszokott szakmaisággal fordul a HR területeit érintő új kihívások felé és a közeli jövőre készíti fel közönségét. - Blaski Judit igazgató, HVG HR Center


KEYNOTE SPEAKERS

 

Petr Novotny -Recruiting Manager, EMEA&TRMS - Amazon.com



HVG Future of Recruitment konferenciát követően 18 órától kezdődő partnereseményünkön, a RECRUITERS' NIGHT programján a konferencia közönsége ingyenesen vehet részt.

Részletekről bővebben hamarosan!


Témák

  • Vezetői skill-set - Hogyan alakul át a HR vezetők eszköztára?
  • A digitális változások kihívásai - Milyen új elvárásoknak kell megfelelniük a mai vezetőknek?
  • Üljünk oda az asztalhoz - Business gondolkodás a HR-ben
  • Agilis szervezetek – Miért pont a HR a változás motorja?
  • Biometrikus mérések alkalmazása  a toborzásban
  • Business és technológia - Mesterséges intelligencia és mély tanulás a toborzásban
  • Paradigmaváltás a generációs elköteleződésben – Ki kitől és mit tanulhat?
  • Újfajta karrierutak, újfajta CV-k - Hogyan ne veszítsük szem elől a jó jelöltet? 
  • Social Advocacy – Legyen minden munkatárs a cég toborzási nagykövete
  • Sales technikák a recruitmentben
  • Fit for the future –Toborzás a jövőkész szervezeteknek
  • SZAKMAI WORKSHOPOK

Vezetők a prés alatt: mit kezdhetünk a „nemtudással”?
Simó György, One Day Capital

A „kontroll illúziójában” szenvedünk – valószínűleg világszerte sok vállalati vezető és HR-igazgató fülében cseng vissza Ellen Langer harvardi pszichológus sokat idézett és igen kíméletlen kijelentése, miközben újabb és újabb stratégiát gyártanak, megkísérelve a (majdnem) lehetetlent: az folyamatosan és egyre nagyobb sebességgel változó körülmények között sikerre vinni vállalatukat. De mit tehet egy döntéshozó, ha azzal szembesül, hogy egyre kevésbé támaszkodhat saját tudására és korábbi tapasztalataira, mert ami tegnap még működött, az ma már fabatkát sem ér? Hogyan lehet megfelelni a „mindig tudja, mi a következő lépés” elvárásnak? Mit lehet kezdeni HR-esként és cégvezetőként a „nemtudással”? Mi a mindset a túléléshez és a csúcson maradáshoz? Ezekről a kérdésekről is beszélgetünk Simó Györggyel, a Day One Capital ügyvezető partnerével.

Milyen lesz a jövő HR-vezetője? - kerekasztal-beszélgetés
Uzsák Éva, Aon / Demény Soma, GE / Simó György, One Day Capital / moderátor: Szabó Fruzsina, eduline

Tényleg igazi polihisztornak kell lenniük azoknak, akik jó HR-vezetővé szeretnének válni?  Az ma már egyértelmű, hogy a digitális transzformáció miatt otthonosan kell mozogniuk a technológia világában, de mennyire kell ismerniük azokat a digitális megoldásokat, amelyek egyre fontosabb szerepet kapnak a HR-ben? Milyen egyéb tulajdonságokra, készségekre lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is megszerezzék és megtartsák a legtehetségesebb munkatársakat? Valóban át kell formálniuk gondolkodásmódjukat ahhoz, hogy megfeleljenek a digitális átalakulás és a megváltozott munkaerőpiac által támasztott kihívásoknak? És miért fontosabb az „emberi oldal”, mint valaha?

Nem csak a 20 éveseké? - Generációk találkozása a munkahelyen
Guld Ádám, PTE Társadalom- és Médiatudományi Intézet

Az elmúlt évek során egyre sürgetőbb igény mutatkozik arra vonatkozóan, hogy a különböző generációk viselkedését megértve tegyük hatékonyabbá a munkahelyi környezetet. Ez az igény egyértelműen rámutat arra, hogy a gyakran eltérően viselkedő, gondolkodó és kommunikáló generációk hatékony együttműködésének elősegítése ma már komoly kihívást jelent. E tekintetben a legnagyobb figyelem jelenleg a Z generációs fiatalokra hárul, akik pár éven belül felforgathatják a munkakeresés és munkavállalás játékszabályait. De mire számítsunk velük kapcsolatban? Milyen attitűdöket, célokat, munkamorált és főleg kommunikációs stílust hoznak a munkahelyekre? Hogyan viszonyulnak az érettebb generációkhoz, illetve hogyan tudjuk őket megszólítani és megtartani? Az előadás során főleg ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat.

Kik teszik „okosabbá” a csapatot?
Sági György, Bondweaver

Hogyan tudunk igazán eredményes, üzletileg hatékony és emberileg is jól együttműködő csapatokat toborozni? A hálózattudományi kutatások és a szervezeti hálózatelemzés választ ad erre a kérdésre. A kapcsolati adatok elemzése második dimenziót nyit az egyéni attribútumok mellett a people analitika világában. 5 egyszerűen alkalmazható szempont kerül bemutatásra, amellyel a megfelelő munkatársat lehet kiválasztani és sikeresen beilleszteni.

Sales-technikák a toborzásban
Petr Novotny, Amazon.com

Mi a különbség egy átlagos eladó és egy kiemelkedő értékesítő között? Talán, hogy az ügyfél-igényeket és a rendelkezésre álló adatokat alapul véve törekszenek a kölcsönösen legjobb megoldásra. Nagyon hasonlóan dolgozik egy jó recruiter is. Ha ennyire hasonlít a két terület egymáshoz, mik azok a fogások, amiket asiker érdekében átvehetünk a sales-től, mint társterülettől? Az Amazon.com nemzetközileg elismert toborzási vezetője beszédében az adatgyűjtésre épülő hatékony toborzási és értékesítési stratégiákról mesél, arról, ahol ez a két terület összeér: hogyan lehet a fellelhető adatokból megismeri egy-egy történetet, ami segítheti az ügyfelekkel a közös munkát.

Employee Advocacy - Hogyan érd el, hogy a dolgozóid legyenek a legnagyobb rajongóid
Tóth-Czere Péter, CoffeeBreak Consulting

Mára a HR is megérett rá, mind feladatkörét, mind méretét tekintve, hogy ne csak mint az erőforrások kezeléséért felelős terület működjön. Egy jól felépített HR terület azért is felel, hogy a munkavállalók ne akarjanak munkahelyet váltani, szeressenek ott dolgozni, ahol vannak. Erre született meg az Employer Branding, ami egy egyszerre befelé és kifelé történő márkaépítés a munkaadóról. De ezen felül más funkciót (egyelőre) nem tölt be, ami vétek. Ha már elérjük, hogy ügyfeleink, a külvilág jó szívvel gondoljon a vállalatunkra vagy a márkánkra, akkor miért ne hívjuk fel a munkavállalókat is közös aktivitásra? Miért ne lehetnének ők a márka vagy a cég „szóvivői, nagykövetei”? Erről szól az Employee Advocacy, ahol a teljes cég része lehet a nagy marketing gépezetnek, saját akaratából, szívből.

Tool hacking a munkavállaló élménytervezésben
Radnai-Tóth Judit, Worki

Az élménytervezés a jelölt és a dolgozói elkötelezettség növelésének egyik leghatékonyabb eszköze. Segít, hogy effektívebbé tegyük a toborzást és a HR-t mégpedig úgy, hogy a korábban jellemző folyamat alapú gondolkodást egy ember és élmény központú gondolkodásra váltja. Az élmény tervezését és optimalizálását számos digitális eszköz segítheti, akár olyanok is, amik eredetileg nem erre a célra készültek. Vajon hogyan lehet a szoftverfejlesztésben, a designban, vagy a UX-ben bevált eszközöket újraértelmezni és a munkavallói élményfejlesztés szolgálatába állítani? Melyek a legjobb eszközök vagy épp "tool hackek" amelyek segítségével a HR és a recruitment képes megfelelni a megváltozott elvárásoknak és felkészülni a jövő kihívásaira?

TOVÁBBI TÉMÁK FELTÖLTÉS ALATT!

Előadók


ELŐADÓINK LISTÁJA FOLYAMATOSAN BŐVÜL!


Demény Soma


GE, HR Manager GGO/GOF CEE

Végzettsége szerint közgazdász, karrierjét a T-Mobilnál kezdte, majd a General Electric több üzletágánál töltött be különböző HR szerepköröket, a GE HR vezetőképző programjának végzettje. Elsődleges megkülönböztető jegye, hogy nincs olyan nehéz helyzet vagy stresszes időszak, amiben ne tudná ő és a csapata jól érezni magát. Kétgyermekes apaként és a vállalat kulturális nagyköveteként egyaránt ezt képviseli. Az SSC világba becsöppenve 4 éve építi az egyik leggyorsabban növekedő szolgáltató központot GE Global Operations néven és támogat globális funkciókat.


dr. Guld Ádám


egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak. 


Farkas Szabolcs


Entrepreneur, Organization designer, Agile coach, Black and Wolf Kft.

Szabolcs a 90-es években végzett programozóként, ezt követően több sikertelen és néhány sikeres IT vállalkozás alapítójaként és vezetőjeként dolgozott. Fő érdeklődési köre már a kétezres évektől a hatékony, jól skálázható, önmagukat menedzselő szervezetek voltak. 2011-ben a Tan Kapuja Budhista Főiskolán többek között a kollektív archetipusos mintázatok közösségekre és szervezetekre gyakorolt hatását tanulmányozta. 2014-ben több cégvezetővel közösen létrehozták a Circle 43 kutatókört, ahol a Holacracy módszertanon alapuló és agilis szervezeti modelleket teszteltek valós céges környezetekben. Szabolcs 2016 óta szervezeti tanácsadóként tart workshopokat közép- és nagyvállalati környezetben, ahol az Easy Monday néven létrehozott agilis szervezetfejlesztési keretrendszert alkalmazza.


Petr Novotny


Recruiting Manager,  HR Services, EMEA & TRMS, Amazon.com

Petr az elmúlt 15 évben toborzással foglalkozott – ügyfeleinek a legmegfelelőbb jelölteket kutatta házon belül és ügynökségeken keresztül egyaránt. Az Amazon csapatához 2017-ben csatlakozott, ahol jelenleg a közép-kelet európai régióért felelős, több különböző üzleti egységet támogató toborzási részleget vezeti. Ezt megelőzően a szintén nemzetközi hálózattal működő O2 telekommunikációs cég prágai központjában szerzett szakmai tapasztalatokat. 


Radnai Tóth Judit


társalapító, Worki - The Future Workplace Experience 

Kommunikációs és HR szakértő a Worki - The Future Workplace Experience alapító partnereként munkavállalói élménytervezésben, sokszínű cégkultúra kialakításában és munkáltatói márkaépítésben segíti ügyfeleit. Korábban a Prezi munkáltató márkastratégiájának kialakításáért, majd az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetéséért felelt. Tanácsadóként számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt innovatív humán és employer branding stratégia kialakításában. Missziója, hogy tudatos tervezéssel készítse fel a vállalatokat a jövő humán kihívásaira. Speciális szakterületei az employer branding, a vállalati kultúraépítés, a munkavállalói élménytervezés és a network alapú toborzási megoldások.


Sági György


alapító – product architect, Bondweaver Hálózatelemző

A Bondweaver Hálózatelemző kft. alapítója. Két évtizede foglalkozik hálózat elemezéssel. Olyan kritikus üzleti kérdésekre ad választ, mint pl.: kik készülnek elhagyni a szervezetet, hogyan javulhat a visszajelzés kultúrája, hogy kell feloldani a kommunikációs elakadásokat? Pályája kezdetén az orvoslásban felhasználható IT alkalmazásokról tanított a DOTE-n,  majd a Generali régió-igazgatójaként szerzett vezetői tapasztalatokat. Emellett pszichodráma terapeuta, szervezeti analitikus és változásmenedzsment tanácsadó képzéseken vett részt, ’94-től menedzsment tanácsadó. Egyetemek és üzleti konferenciák rendszeres előadója. Kutatási eredményei cikkekben és ismeretterjesztő filmekben jelentek meg (Spektrum, MTV).


Szabó Fruzsina


felelős szerkesztő, eduline.hu

Szabó Fruzsina szerkesztő-újságíró, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának magyar nyelv és irodalom, valamint kommunikáció és médiatudomány szakán szerzett diplomát. Pályáját az Origo egykori oktatási rovatánál kezdte szerkesztőként, majd szabadúszóként több hetilapnak és a Felvi.hu külföldi hallgatókat célzó rovatának írt, de kipróbálta a televíziós szerkesztést és a rádiózást is. 2010 óta - kis kihagyással - a HVG oktatási oldalának felelős szerkesztője, rendszeresen jelennek meg oktatáspolitikai témájú cikkei a HVG hetilapban és a kiadó különböző kiadványaiban. 



Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a LeadFlow Consulting társalapítója

Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart, hogy tudását át is adhassa ügyfeleinek. Nagyvállalati és kkv ügyfélkörrel egyaránt foglalkozik, számukra egyedi, tartalomalapú megoldásokat, seo eredményeket, growth marketing kampányokat és elkötelezett ügyfélkört biztosít.



Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Simon Sinek; David Mead

Találd meg a miérted!

Mi motivál minket és csapatunkat?
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 39900 Ft+áfa/fő A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!