Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Szemináriumról: a FLOW Leadership Modellt, Csíkszentmihályi Mihály professzorral közösen, az általa megfogalmazottak szerint alkotta meg a Flow csoport. A Flow kultúrájú szervezet támogatja a dolgozók elköteleződését és segíti a pozitív munkahelyi hozzáállásukat. Ha a Flow beépül a szervezet kultúrájába, csökkenti a működési költségeket, növeli a dolgozók elégedettségét, valamint vonzóvá teszi a vállalatot a külső érintettek szemében.

A program témái

  • A Flow koncepció és modell, mi szükséges a Flow élményhez 
  • Az "én Flow-m" beszélgetés és megosztás.
  • A Flow élmény megélése egy rövid gyakorlat segítségével 
  • A Flow és a munka/munkahely kapcsolata, a vezetők szerepe és felelőssége a saját és munkatársaik Flow élményével kapcsolatban. 
  • Tapasztalatok megbeszélése, kötés a mindennapokhoz.

Program
12:30 - 12:40 Megnyitó

12:40 - 13:20 Megéljük (legalábbis megkíséreljük megélni) a Flow élményt – gyakorlat kiscsoportban

13:20 - 13:40 Az "én Flow-m": beszélgetés kiscsoportokban, utána megosztjuk nagycsoportban

13:40 - 14:30 A Flow koncepció és modell, mi szükséges a Flow élményhez, gyakorlat, a modell értelmezése

14:30 - 14:45 Szünet

14:45 - 15:20 Flow a munkahelyen – avagy “Hogy kerül a csizma az asztalra?” - a Flow és a munka/munkahely kapcsolata 

15:20 - 16:00 A vezetők szerepe és felelőssége a saját és munkatársaik Flow élményével kapcsolatban: a Flow Leadership Modell mentén interaktívan összegyűjtjük mindazt, amit erről tudunk

16:00 - 16:30 “Mi az én személyes tennivalóm ebben?” (akcióterv) – egyéni munka, majd megbeszélés kiscsoportban

16:30 - 17:00 Tapasztalatcsere, kérdések, zárás

Előadók

Frenyo Andrea
Flow Csoport 
1985-ben végezett a Közgazdaságtudományi Egyetemen. Tanársegédként dolgozott az egyetemen, majd vezérigazgató asszisztensként egy nagy tanácsadó cégnél. 1994 óta foglalkozik dinamikusan növekvő vállalkozásokkal illetve nagy cégek középvezetőivel, 2000 óta a Flow Csoport vezető tanácsadójaként.
A Know-How Fund és a PricewaterhouseCoopers által akkreditált változáskezelési tanácsadó. Elsősorban stratégiai műhelyek vezetésével, akciótervezéssel, változáskezeléssel foglalkozik. Ezen a folyamaton belül tart együttműködési, konfliktuskezelési és vezetői tréningeket. 

Kólya Dániel
Flow Csoport
Végzettsége szerint közgazdász. 7 év emberierőforrás-tanácsadási múlt után több mint 4 évet különböző felsővezetői pozíciókban töltött az infokommunikáció területén tevékenykedő hazai és nemzetközi cégeknél.
2005 tavaszán tért vissza tanácsadáshoz: a Creanova társ-ügyvezetőjeként, a Flow Csoport partnereként, senior tanácsadó-trénerként. CMC – Bejegyzett Vezetési Tanácsadó, minősített SIZE Prozess tréner és kiképző tréner, Action Learning - akciótanulás facilitátor és Human Synergistics tanácsadó egyben.
Elsősorban a szervezet- és vezetésfejlesztés, változásmenedzsment a szakterülete, illetve az ezekhez kapcsolódó kis- és nagycsoportos, valamint egyéni programok magyarul és angolul. Foglalkozik blended learning megoldásokkal és grafikus facilitálással is.


Paskuj Iván
A Mezei Julcsi díjas Beehive Consulting egyik alapítójaként és vezetőjeként 1992 óta foglalkozik szervezet- és vezetőfejlesztéssel. MBA végzettsége mellett OD tanácsadó és minősített Human Synergistics® (HS) tanácsadó.
Legjobban a komplex folyamatok hozzák lázba. Szervezetfejlesztőként szívesen gondolkodik nagyobb ívű folyamatokban, hiszi, hogy megfelelő rendszerszemlélettel eredményesen lehet támogatni a szervezetek fejlődését.
Szereti, ha a munkájának van eredménye, miközben maga is élvezi az odavezető utat. 
Üzleti munkák mellett szívesen tesz energiát közös szakmai ügyekbe, ennek eredménye, hogy több szakmai alapkönyv is elérhető a kollégái számára.

Kiknek ajánljuk

Közép és felső vezetőknek, akik nyitottak a legmodernebb üzleti megközelítésekre, akik vállalatukhoz visszatérve létrehozhatják azt az eredmény orientált munkakörnyezetet, amely arra inspirálja beosztottaikat, hogy mindennapi feladataikban is megtalálják a mélységet, és saját személyes sikerüknek tekintsék a csapat sikerességét.


Helyszín és időpont

Hotel President

1054 Budapest, Hold utca 3-5.

2013. szeptember. 25. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Mikael Krogerus-Roman Tschäppeler
52 Változásmodell

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!