ÁPRILIS 16-IG 20% EARLY BIRD KEDVEZMÉNY A RÉSZVÉTELI DÍJBÓL!
Az emberek szeretnek vásárolni, de nem szeretik, ha valaki el akar nekik adni valamit - ez a gondolat talán sosem volt annyira igaz az üzleti életben, mint ma. A döntéshozók egyre tudatosabbak, az érvelés egyre nehezebb. Az ügyfél lett az értékesítő legfontosabb konkurenciája. Hogyan lehet valakiből mégis sikeres értékesítő?
A 21. század új környezetet és feltételrendszert teremtett az értékesítői szakma számára is. Ami tegnap még működött, ma már nem hatékony, hiszen a változás, fejlődés a partnereinket sem kerüli el. Egyszerűen „eladni” ma már lehetetlen, nem csak újfajta termékeket, de újfajta módon is kell értékesítenünk - azokat a csatornákat kell alkalmazzuk, ahol valóban elérjük ügyfeleinket.
Szemináriumunkon azokra a mindenkit foglalkoztató kérdésekre adunk válaszokat, hogy miért lesz valaki szimplán termékeladó, míg más sztárértékesítő, ugyanazon a pályán? Hogyan lehet valódi értéket teremteni az ügyfélnek a 21. században? Hogyan segítheti a digitalizáció nemcsak az ügyfél információszerzését, hanem az értékesítő napi munkáját és prioritásainak meghatározását? Hogyan azonosítható be az 5 értékesítői, és a 4 ügyféltípus?
13:00 | 13:30 |
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
|
13:30 | 13:40 |
Bevezetlés
|
13:40 | 14:00 |
Értékesítési környezet a 21. században
Miért nem hatékonyak a „hagyományos” értékesítési technikák? |
14:00 | 14:30 |
Az értékteremtést segítő digitális eszközök
Ügyfélkiválasztástól a closed marketing loop technikákig (CRM, mobil, tablet megoldások, modern technológiák a lead generálásban) |
14:30 | 15:00 |
Az értékesítési számok megtöbbszörözése tudatos tervezéssel és monitorozással, "one man show" helyett valódi stratégia
Sikeres csapatok a sales területén – best practice |
15:00 | 15:20 |
Személyiségtípusok az értékesítésben (1. rész)
Online tesztek |
15:20 | 15:45 |
KÁVÉSZÜNET
|
15:45 | 16:30 |
Panelbeszélgetés
Varga Gabriella TTI Success Insights, Bíró Mátyás, Business Lease, Erényi Balázs WSI |
16:30 | 16:40 |
Személyiségtípusok az értékesítésben (2. rész)
Az 5 értékesítői alaptípus |
16:40 | 17:20 |
Az emberi tényező, mint üzleti előny
A „hideg kapcsolatok” előmelegítésének eszközei (networking, kapcsolati hálóm) |
17:20 | 17:30 |
Zárás
|
értékesítési vezető, nemzetközi értékesítési koordinátor, Business Lease Hungary Kft.
Mátyás szakmai pályája a nyelvi szolgáltatások szektorban indult, majd egy külföldi szakmai kitérő után karrierjét a globális HR-szolgáltatásokat nyújtó Randstadnál folytatta 360°-os HR-tanácsadóként és üzletfejlesztőként. Kiemelkedő eredményességének és hatékony munkamódszereinek köszönhetően bekerült a cég nemzetközi legjobbjai közé. Jelenleg az AutoBinck Group nemzetközi leasing divízióját alkotó Business Lease Group magyarországi leányvállalatának értékesítési vezetője. Szenvedélyesen foglalkozik az értékesítési hatékonyság mérhető növelésével, a mobilitási és lízingpiaci termékfejlesztéssel, illetve a fenntartható növekedési stratégia komplex kérdéskörével. Nemzetközi értékesítési koordinátorként a cégcsoport nemzetközi értékesítési stratégiáját és projektjeit támogatja helyi szinten, továbbá elősegíti a hazai értékesítési fejlesztések külföldön történő meghonosítását is.
értékesítési és marketing tanácsadási divízió vezetője, Human Digital Group
Gyula mind a B2B (business-to-business), mind a B2C (business-to-client) értékesítés vezetésében nagy tapasztalatot szerzett és többek között feladata volt a digitális értékesítési stratégia kialakítása és bevezetése, valamint a digitális csatornán érkező új ügyfelek kezelésének meghatározása. Több pénzintézet értékesítési hálózatát menedzselte, felelős volt az értékesítési hálózat stratégiájának meghatározásában, operatív irányításában, az értékesítési tevékenység tervezésében és implementálásában. Gyakorlati tapasztalatát módja volt éveken át tanácsadóként is hasznosítani a BIG4-nál, ahol értékesítési projekteket mellett SSC átfogó folyamatszabályozási projekteket vezetett, illetve felügyelt front-end IT projekteket és lean projekteket is. Alapvető üzleti filozófiája az alábbiak szerint határozható meg: motivált és fegyelmezett csapat, standard és hatékony folyamat, jól megtervezett és monitorozott tevékenység, valamint lojális és elégedett ügyfél fog megfelelő üzleti eredményt termelni.
Senior tréner és coach, üzletviteli tanácsadó, Krauthammer Magyarország
Attila multinacionális gyártó cégnél szerzett majd’ két évtizedes nemzetközi vezetői és értékesítői tapasztalattal rendelkezik. Elkötelezetten hisz a szemléletváltás-, és változtatás fontosságában a szervezeti, szakmai és egyéni célok elérése és optimalizálása érdekében, hisz az egyéni fejlődés szükségszerűségében. Közgazdász végzettségű, tanulmányait MBA, majd PhD fokozatokkal bővítette vagyonértékelés témakörben. Tanácsadóként és trénerként 9 éve tevékenykedik. Kiemelt fejlesztési témák számára a felsővezetők és vezetői csapatok szinergikus együttműködése és stratégiai célok mentén történő fejlesztése, az értékesítés fejlesztése, a vezetői utánpótlás implementálása, valamint a szervezeti hatékonyság növelése és fejlesztése a vállalati célok elérésének érdekében.
Digital Marketing Strategist, WSI
24 évig dolgozott a Shellnél multinacionális, multikulturális környezetben, számos regionális vezetői és értékesítésért és marketingért felelős pozícióban. Felelt üzleti teljesítmény irányításáért, vásárlói értékteremtés-fejlesztésért, különböző üzleti folyamatok fejlesztéséért, de kezelt változásmenedzsmentet is. Otthon van a közép és kelet európai üzleti környezetben. Az elmúlt két évben a világ legsikeresebb és legrégebbi digitális marketing cégéhez csatlakozott marketing stratégaként, amely tudását saját vállalkozásaiban is hasznosítja.
A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő • A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás. • Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) • A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. • Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre. • Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! • Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni. • A programváltoztatás jogát fenntartjuk.
Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!