Értékesítés a 21. században

Új módszerek, hatékony eszközök, digitális megoldások


Teljes ár: 34 900 Ft + ÁFA (Bruttó: 43 905 Ft) | További kedvezmények

2018. 05. 09. 13:30
BMC - Budapest Music Center

ÁPRILIS 16-IG 20% EARLY BIRD KEDVEZMÉNY A RÉSZVÉTELI DÍJBÓL!


Az emberek szeretnek vásárolni, de nem szeretik, ha valaki el akar nekik adni valamit  - ez a gondolat talán sosem volt annyira igaz az üzleti életben, mint ma. A döntéshozók egyre tudatosabbak, az érvelés egyre nehezebb. Az ügyfél lett az értékesítő legfontosabb konkurenciája. Hogyan lehet valakiből mégis sikeres értékesítő? 

A 21. század új környezetet és feltételrendszert teremtett az értékesítői szakma számára is. Ami tegnap még működött, ma már nem hatékony, hiszen a változás, fejlődés a partnereinket sem kerüli el. Egyszerűen „eladni” ma már lehetetlen, nem csak újfajta termékeket, de újfajta módon is kell értékesítenünk - azokat a csatornákat kell alkalmazzuk, ahol valóban elérjük ügyfeleinket.

Szemináriumunkon azokra a mindenkit foglalkoztató kérdésekre adunk válaszokat, hogy miért lesz valaki szimplán termékeladó, míg más sztárértékesítő, ugyanazon a pályán? Hogyan lehet valódi értéket teremteni az ügyfélnek a 21. században? Hogyan segítheti a digitalizáció nemcsak az ügyfél információszerzését, hanem az értékesítő napi munkáját és prioritásainak meghatározását? Hogyan azonosítható be az 5 értékesítői, és a 4 ügyféltípus?


Korábbi résztvevőink mondták:
"Nagyon hasznos volt, valódi vállalati előadók voltak, előremutató irányokat mutattak be, "élő" példákkal teli."
"Pörgős, hatékony, jó hangulat. Kézzel fogható megoldások (példák)."
"Rendszerező, új elképzelések, új nézőpontok."


Kapcsolódó cikkek
7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz ...bővebben
Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában? ...bővebben


Kapcsolódó videó
Az értékesítés sikere nagyban hozzáállásunkon múlik. Ha ez igaz, érdemes elgondolkodni, mi történhet, ha más szemmel nézünk ügyfeleinkre, más kapcsolatot építünk velük, mint eddig?
Steven van Belleghem az ügyfélközpontú értékesítés és szervezeti működés holland éllovasa TEDx beszédében inspirálja változ(tat)ásra hallgatóságát.



Program Program nyomtatása

13:00 13:30 ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

13:30 13:40 Bevezetlés

13:40 14:00 Értékesítési környezet a 21. században

Miért nem hatékonyak a „hagyományos” értékesítési technikák?
Hogyan változtathatók meg a konzervatív értékesítési elvek?
Hol a határ az eladás és az értékteremtés között?
Prioritások a salesben – értékesítőknek és vezetőknek

14:00 14:30 Az értékteremtést segítő digitális eszközök

Ügyfélkiválasztástól a closed marketing loop technikákig (CRM, mobil, tablet megoldások, modern technológiák a lead generálásban)

14:30 15:00 Az értékesítési számok megtöbbszörözése tudatos tervezéssel és monitorozással, "one man show" helyett valódi stratégia

Sikeres csapatok a sales területén – best practice
Esettanulmányok, sikertörténetek

15:00 15:20 Személyiségtípusok az értékesítésben (1. rész)

Online tesztek
Személyiségtípusok

15:20 15:45 KÁVÉSZÜNET

15:45 16:30 Panelbeszélgetés

Varga Gabriella TTI Success Insights, Bíró Mátyás, Business Lease, Erényi Balázs WSI

16:30 16:40 Személyiségtípusok az értékesítésben (2. rész)

Az 5 értékesítői alaptípus
Challenger sales

16:40 17:20 Az emberi tényező, mint üzleti előny

A „hideg kapcsolatok” előmelegítésének eszközei (networking, kapcsolati hálóm)
Hogyan segítheti a munkánkat a Social Selling?
Hogyan lesz az elégedett ügyfélből Aktív Referencia?

17:20 17:30 Zárás

Előadók

Bíró Mátyás


értékesítési vezető, nemzetközi értékesítési koordinátor, Business Lease Hungary Kft. 

Mátyás szakmai pályája a nyelvi szolgáltatások szektorban indult, majd egy külföldi szakmai kitérő után karrierjét a globális HR-szolgáltatásokat nyújtó Randstadnál folytatta 360°-os HR-tanácsadóként és üzletfejlesztőként. Kiemelkedő eredményességének és hatékony munkamódszereinek köszönhetően bekerült a cég nemzetközi legjobbjai közé.  Jelenleg az AutoBinck Group nemzetközi leasing divízióját alkotó Business Lease Group magyarországi leányvállalatának értékesítési vezetője. Szenvedélyesen foglalkozik az értékesítési hatékonyság mérhető növelésével, a mobilitási és lízingpiaci termékfejlesztéssel, illetve a fenntartható növekedési stratégia komplex kérdéskörével. Nemzetközi értékesítési koordinátorként a cégcsoport nemzetközi értékesítési stratégiáját és projektjeit támogatja helyi szinten, továbbá elősegíti a hazai értékesítési fejlesztések külföldön történő meghonosítását is.


Bunna Gyula


értékesítési és marketing tanácsadási divízió vezetője, Human Digital Group

Gyula mind a B2B  (business-to-business), mind a B2C (business-to-client) értékesítés vezetésében nagy tapasztalatot szerzett és többek között feladata volt a digitális értékesítési stratégia kialakítása és bevezetése, valamint a digitális csatornán érkező új ügyfelek kezelésének meghatározása. Több pénzintézet értékesítési hálózatát menedzselte, felelős volt az értékesítési hálózat stratégiájának meghatározásában,  operatív irányításában, az értékesítési tevékenység tervezésében és implementálásában. Gyakorlati tapasztalatát módja volt éveken át tanácsadóként is hasznosítani a BIG4-nál, ahol értékesítési projekteket mellett SSC átfogó folyamatszabályozási projekteket vezetett, illetve felügyelt front-end IT projekteket és lean projekteket is. Alapvető üzleti filozófiája az alábbiak szerint határozható meg: motivált és fegyelmezett csapat, standard és hatékony folyamat, jól megtervezett és monitorozott tevékenység, valamint lojális és elégedett ügyfél fog megfelelő üzleti eredményt termelni.


dr. Breznay Attila


Senior tréner és coach, üzletviteli tanácsadó, Krauthammer Magyarország

Attila multinacionális gyártó cégnél szerzett majd’ két évtizedes nemzetközi vezetői és értékesítői tapasztalattal rendelkezik. Elkötelezetten hisz a szemléletváltás-, és változtatás fontosságában a szervezeti, szakmai és egyéni célok elérése és optimalizálása érdekében, hisz az egyéni fejlődés szükségszerűségében. Közgazdász végzettségű, tanulmányait MBA, majd PhD fokozatokkal bővítette vagyonértékelés témakörben. Tanácsadóként és trénerként 9 éve tevékenykedik. Kiemelt fejlesztési témák számára a felsővezetők és vezetői csapatok szinergikus együttműködése és stratégiai célok mentén történő fejlesztése, az értékesítés fejlesztése, a vezetői utánpótlás implementálása, valamint a szervezeti hatékonyság növelése és fejlesztése a vállalati célok elérésének érdekében.


Erényi Balázs


Digital Marketing Strategist, WSI

24 évig dolgozott a Shellnél multinacionális, multikulturális környezetben, számos regionális vezetői és értékesítésért és marketingért felelős pozícióban. Felelt üzleti teljesítmény irányításáért, vásárlói értékteremtés-fejlesztésért, különböző üzleti folyamatok fejlesztéséért, de kezelt változásmenedzsmentet is. Otthon van a közép és kelet európai üzleti környezetben. Az elmúlt két évben  a világ legsikeresebb és legrégebbi digitális marketing cégéhez csatlakozott marketing stratégaként, amely tudását saját vállalkozásaiban is hasznosítja. 


Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Kapcsolódó kiadvány

Brad Stone

Minden eladó

Jeff Bezos és az Amazon kora
Részletek
Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 34900 Ft+áfa/fő  A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, mely közvetített szolgáltatás.  Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% HVG Pártoló Tagság: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -20% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)  A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók.  Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.  Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.  Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu!  Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.  A programváltoztatás jogát fenntartjuk.


Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!