Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A szemináriumról: „Volt egyszer egy olyan világ, amikor az értékesítők a termékeik bűvöletében éltek. Nap, mint nap termék tréningekre jártak és az ügyfelekhez, hogy meggyőzzék őket: az ő termékük a legjobb a piacon. Egy napon minden megváltozott – az ügyfeleket többé nem érdekelték a termékek, hanem csak a saját dolgaik. Ezután az értékesítők már nem a termékre, hanem az ügyfélre kezdtek figyelni. Azután felismerték a racionális érvek mellett az érzelmi hatásgyakorlás szerepét. Végül rájöttek, hogy nem robotként kell dolgozniuk (amit a főnökeik vártak el tőlük), hanem akkor lesznek sikeresek, ha minél emberibbé válnak.” 

A szeminárium új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. A résztvevők hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal érthetőbbé, meggyőzőbbé és hatásosabbá tehetik üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.

A 21. században ugyanis megváltoztak az értékesítési játékszabályok:
  • Megszűntek az értékesítés hagyományos szereplői, határai. Egy amerikai felmérés szerint az összes munkavállaló átlagosan minden órából 24 percet mások meggyőzésével tölt.
  • Már nem az értékesítő a tudás birtokosa. Sokszor az ügyfél tájékozottabb az internetnek köszönhetően.
  • Az ügyfél nem racionálisan, hanem emocionálisan, tudat alatt dönt (ennek súlya az információdömpingben felértékelődik).

Ehhez a hatékony értékesítés igyekszik alkalmazkodni. Csak néhány példa:
  • Nem megoldani, hanem megtalálni kell az ügyfél problémáit.
  • Minden eszköz bevethető, ami az ügyfelet valóban bevonja.
  • A jutalékrendszer egyeduralma leáldozóban van.
  • A siker elsősorban nem az értékesítési készségeken múlik, nem az extrovertált emberek a legjobb értékesítők.

A program témái

  • 2 agyféltekés értékesítés a maximális hatásgyakorláshoz
  • A hatásgyakorlás 6 módszere
  • iPad alkalmazások a személyes értékesítésben
  • Story selling (az Ön kulcsüzenete 1. osztályú csomagolásban)
  • Értékesítés páncél nélkül, emberien
  • A legfontosabb értékesítői attitűd (mi van a motiváción túl?)
  • Rengeteg érvelési és tárgyalási trükk

Program

12:30-12:45 Bemutatkozó történet, a nap célja, menetrendje, csoportbeosztás (több kisebb csoportban dolgozunk majd a hatékonyság kedvéért)

12:45-13:15 Közös nyitás: Új kihívások és új értékesítési válaszok a 21. században

13:20-14:00 Kis csoportok: Hatásgyakorlás-gyakorlatok a hétköznapokban

14:00-14:30 Érvelési és tárgyalási trükkök írásban és szóban

KÁVÉSZÜNET

14:45-15:20 Kis csoportok: A résztvevők kulcsüzeneteinek becsomagolása - Story selling

15:20-15:40 A legjobb értékesítők belső hangja (önismereti teszt és kiértékelés)

15:40-16:00 Páncél nélkül – Technikák az ügyfél gyors „megnyílásához”

16:10-16:40 Közös zárás: iPad alkalmazások az értékesítés élvonalában (minden kipróbálható!)

16:40-17:00 Záró kör, egyéni akciótervek, kérdések-válaszok
Egyéni akcióterv átgondolása, kiscsoportos megbeszélés, kérdések és válaszok.

Előadó

Bodor Márton

Vezető tréner GROW, a sales kertész blog szerzője

Értékesítő és tanácsadó egyben. Néha tréner, néha coach, gyakran apuka. Például 2 kislánya mellett a 2 agyféltekés értékesítés módszertannak is az egyik „apukája”. A sales kertész blog szerzője. A GROW keretében több éves, komplex értékesítés-fejlesztési projektek vezetője. Tablet értékesítési szimulációk fejlesztője és tanácsadója. Robert Cialdini és Daniel H. Pink titkos rajongója.

Kiknek ajánljuk

  • A szemináriumot elsősorban nagyvállalati értékesítési vezetőknek, belső fejlesztőknek és top értékesítőknek ajánljuk.
  • Emellett szeretettel várjuk a KKV szektor tulajdonosait, vezetőit, akiknek feladata az üzletfejlesztés.
  • HR vezetőknek, akik figyelemmel kísérik az új képzési trendeket.
  • Végezetül örömmel fogadjuk azokat a vezetőket is, akik nem más cégeknek értékesítenek, hanem kollégáikat és vezetőiket igyekeznek meggyőzni a hétköznapokban, ugyanis nem „szakbarbár” értékesítési programmal készülünk, hanem a hatásgyakorlás sok helyen (akár otthon a gyerekekkel) alkalmazható módszereit tanítjuk.


Helyszín és időpont

Hotel President

1054 Budapest, Hold utca 3-5.

2013. október. 30. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Daniel Pink
Eladni emberi dolog

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!