Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Meglepő tények és gyakorlatok az értékesítésről

Nem csak termékeket, de ötleteket és kezdeményezéseket is eladunk. Befolyásolunk, motiválunk embereket valamire otthon, a munkahelyen, az értékesítési szituációkban. De mi tehet valakit meggyőzővé? Hogyan lehet valaki karizmatikus? Hogyan lehet egy szervezetnek vagy egyes embereknek ÉRTÉKesíteni valamit?

A szeminárium új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. A résztvevők hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal érthetőbbé, meggyőzőbbé és hatásosabbá tehetik üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.


A 21. században megváltoztak az értékesítési játékszabályok:

  • Megszűntek az értékesítés hagyományos szereplői, határai. Egy amerikai felmérés szerint az összes munkavállaló átlagosan minden órából 24 percet mások meggyőzésével tölt.
  • Már nem az értékesítő a tudás birtokosa. Sokszor az ügyfél tájékozottabb az internetnek köszönhetően.
  • Az ügyfél nem racionálisan, hanem emocionálisan, tudat alatt dönt (ennek súlya az információdömpingben felértékelődik).

Ehhez a hatékony értékesítés igyekszik alkalmazkodni. Néhány példa:

  • Nem megoldani, hanem megtalálni kell az ügyfél problémáit.
  • Minden eszköz bevethető, ami az ügyfelet valóban bevonja.
  • A jutalékrendszer egyeduralma leáldozóban van.
  • A siker elsősorban nem az értékesítési készségeken múlik, nem az extrovertált emberek a legjobb értékesítők.



Program


11:30-12:30 Regisztráció

12:30-12:45 Bemutatkozás, a nap célja, menetrendje, csoportbeosztás

12:45-13:15 Új kihívások és új értékesítési válaszok a 21. században

13:15-14:00 A sikeres üzleti kapcsolatok alapjai - a vonzalom hármas egyensúlya

14:00-14:30 A hosszú távú siker emberi tényezői - tények és kutatási eredmények


14:30-14:50 Szünet


14:50-15:20 Csoportos munka: az első benyomás ereje - hogyan mutatkozzunk be úgy, hogy az érdekeljen másokat?

15:20-15:40 Személyes kapcsolatok kialakítása az üzleti életben - hogyan NE személyeskedjünk

15:40-16:10 A befolyásolás és a személyiség ereje - mitől lesz valaki meggyőző?

16:10-16:40 Alapszabályok és rossz beidegződések az online és offline sales-kommunikációban

16:40-17:00 Zárás, egyéni akciótervek, kérdések-válaszok 



Előadók

Lénárt Viktor, Grow Csoport, tanácsadó, executive coach

Viktor, a GROW Zrt., hazánk egyik vezető szervezetfejlesztési és tréning cégének a vezérigazgatója, szenior tanácsadója. Több mint 10 éve foglalkozik vezetők, értékesítési szervezetek és csapatok fejlesztésével. Gyakran tart motivációs beszédeket nagy létszámú csapatoknak ahol a fő cél, hogy az értékesítők új lendületet, új szemléletmódot kapjanak. Tanult Budapesten, Bécsben, Cambridge-ben, az USA-ban és Hollandiában. Hallgatott közgazdaságtant, filozófiát, teológiát és pszichológiát, dolgozik Pszichodrámával, KIP-el , Fókuszolással, és Enneagrammal, fordított könyveket, 13 évig volt zenekara, néhány évig rádióműsora és színháza is. Fontos kihívásnak tartja a 21. században sikeres új vezetői és értékesítési modell kutatását és meghonosítását.


Vitézy Péter, Actionlab

Pókerjátékos, viselkedéselemző, tárgyalás- és döntéshozatali specialista. 15 éves multinacionális nagyvállalati (Magyar Telekom, DHL, TEVA) karrierje lezárása után trénerként és B2B executive coachként dolgozik az Actionlabnél. A saját fejlesztésű Vonzalom alapú értékesítés, Business Lies, Döntéskontroll, illetve Karizma programok trénere. Közgazdászként a Gödöllői Tudomány Egyetemen végzett, MBA fokozatát a University of Lincolnshire-en szerezte. 





Kiknek ajánljuk
  • A szemináriumot elsősorban  nagyvállalati értékesítési vezetőknek, belső fejlesztőknek és top értékesítőknek ajánljuk.
  • Emellett várjuk a KKV szektor tulajdonosait, vezetőit, akiknek feladata az üzletfejlesztés. 
  • HR vezetőknek, akik figyelemmel kísérik az új képzési trendeket. 
  • Vezetőket, akik nem más cégeknek értékesítenek, hanem kollégáikat és vezetőiket igyekeznek meggyőzni a hétköznapokban.



Helyszín és időpont

Aquincum Hotel

1036, Budapest, Árpád fejedelem útja 94.

2014. október. 15. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Daniel H. Pink
Eladni emberi dolog

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!