Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A HVG Cégautó konferencia előadásainak fókuszában az iparágat jellemző technikai forradalom, illetve ezen innovációknak a kínálatra, piacra gyakorolt hatása áll.

Az autóipari újítások a gazdaságos üzemeltetés, környezetbarát gyártás-üzemeltetés, növelt aktív- és passzív biztonság, fokozott teljesítmény és komfort irányába mutatnak. Ezen innovációk fejlesztése és gyártásba kerülése közötti idő egyre rövidül, aminek köszönhetően egyre hamarabb juthatunk olyan eszközökhöz, amik fejlettebbek, jobban megfelelnek a felhasználói és a jogalkotói elvárásoknak.

Konferenciánkon a szakma legfontosabb kérdéseit járjuk körbe:
  • Hogyan használjuk ki az így adódó lehetőségeinket a leghatékonyabban?
  • Milyen szempontok mentén döntsünk, ha autóválasztásra kerül a sor?
  • Mik a számunkra legideálisabb finanszírozási és üzemeltetési megoldások?

Az előadások között a résztvevők TESZTVEZETÉSEKEN, VEZETÉSTECHNIKAI GYAKORLATOKON vesznek részt a legújabb autótípusokon, Európa legszínvonalasabb pályáján.





Témák

Nyitó előadás:


Az autóipar legújabb fejlesztései: látszatelőny vagy létszükséglet?- Papp Tibor, Totalcar főszerkesztő
  • Az autók egyre nagyobb értékét teszik ki az elektronikai berendezések, ezek egy része a takarékosságot, mások a biztonságot és a maradék a szórakoztatást szolgálja. Beváltják ezek az ígéreteiket, tényleg takarékosabbak és tisztábbak az új autók? Szükség van az EU által kötelezően előírt biztonsági szerelvényekre? Netán hamarosan a gépek kiveszik az ember kezéből a vezetést? Az eddig a vezetés élményére hivatkozó autóipar egyre jobban bízik a radarokban, lézerszkennerekben és a számítógépekben, mint a sofőrben. Vajon hajlandók lesznek a fogyasztók megfizetni ezt, és megéri mindez a céges vásárlóknak?

I. Blokk: Autóválasztás

Optimalizált cégautó-választás – adottságok, lehetőségek, technológiai, jogi és humán környezet, jövőbe tekintés - Németh Gábor, Hertz Lease
  • Az optimális vállalati gépjármű kiválasztása egyre sokrétűbb felkészültséget igénylő, egyre komplexebb feladat, amelynek folyamatában elengedhetetlen figyelembe venni és áttekinthető rendszerbe foglalni a vállalat tevékenységét, adottságait, lehetőségeit, jogi-, és adókörnyezeti besorolását. Hasonlóképpen érdemes elemezni a válságot követően kialakult globális gyártói piacot és versenyhelyzetet, az iparági szegmensben aktuálisan jelenlévő meghatározó technológiai innovációkat és trendeket. Mindezen adatok támpontként szolgálhatnak a ténylegesen megfelelő személy-, és haszongépjárművek középtávon hatékony kiválasztásában.

Finanszírozási forma kiválasztása a beszerzésnél - Jakus László, Lease Plan
  • Fejlett nyugati országokban a vállalti gépkocsik több mint 80%-a operatív lízing konstrukcióban finanszírozott, míg nálunk ez az arány alig haladja meg a 10%-ot. Ennyire más a jogszabályi környezet vagy kulturális okokra vezethető vissza a különbség? Egyáltalán milyen finanszírozási formák léteznek Magyarországon és milyen gazdasági, adózási vagy számviteli megfontolásokat érdemes mérlegelni a választásnál? 

Interaktív flottakövetés a cégautózásban: nevelhető sofőrök - Farkas Károly, i-Cell Kft.
  • A flottakövető rendszerek közlekedésbiztonsági fejlesztésekkel integrált, legújabb verziója az autóvezető instant figyelmeztető jelzések mellett - mely jelzések segítségével a közúti balesetek sok esetben megelőzhetőek - lehetővé teszi, hogy a munkaadók objektív, pontrendszerben rögzített adatokat gyűjthessenek be a sofőrök vezetéstechnikai teljesítményéről, amelyek végül a tanulás, az önfejlesztés folyamatát segíthetik elő. A kiértékelt eredmények nem csak a cég gazdaságossága szempontjából, hanem egy újfajta premizálási precedens kialakítása szempontjából is elengedhetetlenek.

Elektromosautó-töltési infrastruktúra - eredmények és tapasztalatok - Balogh Attila, ABB
  • Elektromos autóflotta céges célokra? A konferencia résztvevői megismerhetik a nemzetközi és hazai elektromos autótöltési referenciákat, az elektromos közlekedés európai trendjeit, egy országos elektromos közlekedéshez szükséges hálózat ismérveit, valamint azt hogy, mitől kedvezőbbek a fenntartási költségek.

Célorientált haszonjármű-választás – "konfekció" kontra egyedi járművek - KEREKASZTAL - Moderátor: Dombóvári Mihály, HVG Cégautó / Résztvevők: Tüttő László, Opel / Labodics János, Eurotax Magyarország / Zs. Nagy István, Merkantil Bank / Pandur Imre, Magyar Telekom Nyrt. 
  • Négy szakember, az értékesítő, a finanszírozó, a flottakezelő és az autópiaci szakértő adja össze  a tapasztalatait, hogy milyen alapvető szempontokra kell figyelni már a flottavásárlás tervezésétől, az autó kiválasztásán át a használatig, és az üzemeltetésig. Sok helyen lehet sokat spórolni, de rossz döntésekkel veszteni is.
II. Blokk: Üzemeltetés

Hol az előny? Operatív lízing kontra saját finanszírozású járműpark - ráadás: az elektromos autók helye a flottákban - Rónai-Horst László, Business Lease
  • Az előadás bemutatja az operatív lízing előnyeit, és miért a legolcsóbb juttatás a céges autó. Külön taglalja az elektromos autó előnyeit, és hogyan lehet előnyt kovácsolni egy elektromos flottával ( CSR ). A végére lesz egy meglepetés bejelentés, amiért érdemes végighallgatni az előadást.

Tudjuk, hogy igazából mennyit költünk az autónkra? A Teljes Költség Kimutatás (TCO) elemzések magyarországi tapasztalatai - Labodics János, Eurotax Magyarország
  • A gépjármű teljes költségét meghatározó ismert és kevésbé ismert befolyásoló tényezők és ezek súlya a gépjármű élettartama során

Gázüzemű járművek: hol a kompromisszum? - Domanovszky Henrik, MGKKE
  • Az alternatív üzemanyagok között hol helyezkedik el a gázüzem? Milyen gázfajtákat alkalmaznak a gyártók, milyen az autógyárak kínálata? Mennyire használható itthon a mindennapokban egy gázüzemű flotta, gazdasági szempontból hol jelent előnyt?

Gazdasági tartalékok a gumiabroncsokban - aknázzuk ki! - Szilágyi Ákos, Michelin Hungária Kft.
  • Gazdasági szempontok alapján mi a megfelelő választás?

Tanulható biztonság és gazdaságos vezetés - Zsurzs Jenő, drivingcamp

Program

09:00 - 9:30 Regisztráció
09:30 - 9:40 Megnyitó - Dombóvári Mihály, HVG Cégautó, felelős szerkesztő
I. Blokk
Autóválasztás
09:40 - 10:00 Az autóipar legújabb fejlesztései: látszatelőny vagy létszükséglet?-
Papp Tibor, Totalcar

10:00 - 10:15 Optimalizált cégautó-választás – adottságok, lehetőségek, technológiai, jogi és 
humán környezet, jövőbetekintés- Németh Gábor, Hertz Lease

10:15 - 10:30 Finanszírozási forma kiválasztása a beszerzésnél - Jakus László, Lease Plan 

10:30 - 10:45 Interaktív flottakövetés a cégautózásban: nevelhető sofőrök - Farkas Károly, i-Cell Kft.

10:45 - 11:00 Elektromos autó töltési infrastruktúra - eredmények és tapasztalatok
Balogh Attila, ABB

11:00 - 11:30 KEREKASZTAL beszélgetés: Célorientált haszonjármű választás
Moderátor: Dombóvári Mihály, HVG Cégautó
Résztvevők: Tüttő László, Opel / Labodics János, Eurotax Magyarország / Zs. Nagy István, Merkantil Bank / Pandur Imre, Magyar Telekom Nyrt.


11:30 -11:40 Technikai szünet

11:40 - 12:40 Vezetés / Szünet - Ebéd
12:40 - 12:50 Technikai szünet

12:50 - 13:50 Vezetés / Szünet - Ebéd

II. Blokk
Üzemeltetés

14:00 - 14:15 Hol az előny? Operatív lízing kontra saját finanszírozású járműpark - 
ráadás: az elektromos autók helye a flottákban - Rónai-Horst László, Business Lease

14:15 - 14:30 Tudjuk, hogy igazából mennyit költünk az autónkra? A Teljes Költség Kimutatás 
(TCO) elemzések magyarországi tapasztalatai 
- Labodics János, Eurotax Magyarország

14:30 - 14:45 Gázüzemű járművek: hol a kompromisszum? - Domanovszky Henrik, MGKKE 

14:45 - 15:00 Gazdasági tartalékok a gumiabroncsokban - aknázzuk ki! 
Szilágyi Ákos, Michelin Hungária Kft.

15:00 - 15:15 Tanulható biztonság és gazdaságos vezetés - Zsurzs Jenő, drivingcamp


15:15 - 15:25 Technikai szünet

15:25 - 16:25 Vezetés / Cégautóprogram - Flottamenedzsment a gyakorlatban

16:25 - 16:35 Technikai szünet

16:35 - 17:35 Vezetés / Cégautóprogram - Flottamenedzsment a gyakorlatban

17:35 - 18:00 Rendezvény vége




Balogh Attila
ABB Kft. e-mobilitás szakértő
Attila az ABB Kft-nél a megújuló energia rendszerek és az elektromos jármű-infrastruktúra üzleti fejlesztéséért felelős. Villamosmérnökként, folyamat-automatizálás szakon végzett a Budapesti Műszaki Főiskolán. Pályáját multinacionális környezetben, a Siemens Zrt-nél kezdte, ahol épületautomatika rendszerek értékesítésével foglalkozott. Az üzleti folyamatok értelmezése érdekében közgazdasági diplomát szerzett. Nemzetközi tapasztalatait az Egyesült Királyságban, Londonban szerezte automatizálási projektmérnökként a multinacionális vállalatnál. Az ABB Kft-nél 2013 óta dolgozik, kiemelten az e-mobilitás hazai elterjesztésével foglalkozik, tagja és előadója számos szakmai és humanitárius szervezetnek.
Domanovszky Henrik
Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE), Elnök
Közlekedésmérnök végzettséggel a közlekedés emissziójának elsősorban energetikai szemléletű csökkentési lehetőségeit kutatja. Több önkormányzati, Európai Uniós beszerzési és stratégiai projektet is támogatott szakértelmével, de műszaki tanácsadóként részt vett a Fővárosi Önkormányzat és az FKF járműparkjának közbeszerzési eljárásában, illetve ajánlásokat tett az üzemanyag-szakpolitika kidolgozásához is.
Farkas Károly
i-Cell Informatikai és Fejlesztő Kft., operatív igazgató
Távközlési szakirányon végzett villamosmérnök. Idén 10. éve vezeti a műholdas gépjárműkövetéssel foglalkozó céget, amely az elmúlt időszakban komoly fejlesztésekben mutatta meg innovációs képességeit. A vállalat vezetése során az elektronikus útdíjban kifejtett tevékenysége mellett szakterülete a hagyományos járműkövetés, amely szorosan összefonódik az intelligens utastájékoztatásban, illetve az integrált balesetmegelőző rendszerek terén végzett munkájával is.
Jakus László
LeasePlan Hungária Zrt., pénzügyi igazgató
Közgazdászként végzett a Budapest Közgazdaságtudományi Egyetemen, okleveles könyvvizsgáló, ACCA. 11 éven át dolgozott nagy nemzetközi könyvvizsgáló cégeknél, ahol magyar tőzsdei cégek, illetve pénzügyi vállalkozások könyvvizsgálatát vezette. E mellett óraadó tanárként számvitelt és microökonómiát oktatott a Budapest Közgazdaságtudományi Egyetemen. 10 éve dolgozik a vállalati oldalon, az utóbbi 5 évben a LeasePlan Hungária pénzügyi igazgatója.
Labodics János
Eurotax Magyarország, ügyvezető igazgató
A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett közlekedésmérnöki diploma mellett közgazdász diplomával is rendelkezik. Karrierje során különböző autómárkák magyarországi, regionális és európai központjában töltött be menedzsment funkciókat. 2008 óta az európai gépjármű-informatikai piac vezető információ szolgáltatója, az Eurotax, magyarországi ügyvezetője.
Németh Gábor László
Hertz Lease Hungary, Közgazdász, „Solutionist”
A főiskola befelyezését követően a Külügyminisztérium protokollvonalán magas színvonalon sajátította el a partnerigények személyközpontú megértésére épülő kiszolgálását, amit az Egyesült Államokban szerzett tudással is gazdagított. Napi munkájában aktívan alkalmazza az FMCG szektorban, a járműiparhoz szorosan kapcsolódó gépkocsi-, nehézgép-, és projektfinanszírozásban, valamint labortechnológiai eszközök és szolgáltatások menedzsmentjében szerzett tapasztalatait.
Pandur Imre
Magyar Telekom Nyrt., flottamenedzsment műszaki csoportvezető
1996-ban villamosmérnökként kezdte pályafutását a távközlési szektorban. 1999-től kezdődően foglalkozik saját üzemeltetésű flottamenedzsmenttel. 2004-ben gazdasági diplomát, majd 2005-ben felsőfokú informatikai szakképesítést szerzett. 2011 óta a Magyar Telekom valamennyi gépjárművének üzemeltetéséért felelős a kiválasztási folyamattól kezdődően a teljes életciklust és annak lezárását is. 2013-tól a Telekom csoport egy másik jelentős flottájának (T-Systems ZRt.) szakmai felügyeletét is ellátja.
Papp Tibor
Totalcar.hu, főszerkesztője
Autógépészmérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetemen szerezte 1994-ben. Autós szakújságírói pályáját az Autó-Motornál kezdte, majd 1998-ban a német Motor-Presse kiadóhoz igazolt, ahol az Autópiac és az Autó Magazin című lapokat készítette. Itt a Teszt és technika rovatot vezette, majd 2003-tól főszerkesztő-helyettes, 2006-tól megbízott főszerkesztő lett. 2008-ban váltott online-ra, azóta a Totalcar munkatársa, két éve pedig a főszerkesztője.   
Rónai-Horst László
Business Lease Hungary Kft., pénzügyi igazgató
Közgazdászként végzett a Budapest Gazdasági Főiskola PSZF karán, mellette Franciaországban Erasmus ösztöndíjjal tanult a Le Havre-i egyetemen, később pedig elvégezte a Nyugat-Magyarországi Egyetemet. Szakmai karrierjét az ExxonMobilnál kezdte, utána közel 8 év FMCG (L’Oréal, Danone Baby Food) következett, ebből 4,5 évig mint gazdasági igazgató dolgozott. E mellett óraadó tanárként és államvizsga bizottsági elnöknék ténykedik a Budapest Gazdasági Főiskola PSZF karán. Lassan 1 éve a Magyar Elektromobilitás Szövetség Felügyelőbizottsági tagja. Az utóbbi 2 évben a Business Lease Hungary Kft. pénzügyi igazgatója.
Szilágyi Ákos
Michelin Hungária Kft, személyabroncs üzletág értékesítési vezető
A Budapesti Műszaki Egyetemen végzett 1996-ban, közlekedésmérnöki szakon. Többéves autóipari pályafutása során a kereskedelemi, vevőszolgálati és az autógyártói hálózatfejlesztési területen szerzett tapasztalatokat. 2009-ben került a Michelin Hungáriához, ahol a kezdetektől az érétkesítői csapatban dolgozott mint területi képviselő, majd mint kiemelt ügyfél kapcsolattartó. 2013-tól a MICHELIN személyabroncs üzletágának értékesítését irányítja Magyarországon.
Tüttő László
Opel Magyarország, Vállalati Értékesítési Igazgató
Gépészmérnöki oklevél mellett üzleti menedzsment diplomával is rendelkezik. Pályafutása során széles körű tapasztalatot szerzett az autóiparban a gyártás, a vevőszolgálat, a kiskereskedelmi értékesítés valamint a hálózati és vállalati értékesítés területén.1993-ban került az Opel magyarországi szervezetéhez. Itt a ranglétrát végig járva volt területi vezető, üzletfejlesztési menedzser, értékesítési igazgató. Jelenlegi pozíciójában 2013 óta vezeti az Opel magyarországi vállalati értékesítési csapatát.
Zs. Nagy István
közgazdász - gazdasági mérnök
A főiskola és egyetem elvégzése után számviteli vonalon indult el és 1999 óta dolgozik a gépjármű lízingpiacon. Kezdetben retail területen, majd a vállalati személy kis- és nagyhaszon gépjármű finanszírozásban szerzett hazai és nemzetközi tapasztalatot is, különböző vezetői pozíciókban. Szakterülete a vállalati ügyfél finanszírozás, bejegyzett könyvvizsgáló és adószakértői minősítéssel is rendelkezik. 2012 óta a Merkantil Bankcsoport Flotta Üzletág vezetőjeként a vállalati gépjármű flottalízing; bérbeadás és flottakezelés területért felelős.
Zsurzs Jenő
Driving Camp, instruktor
A négykerekűek iránti vonzódásából autós újságírói évei alatt lett mélyebb kapcsolat. Az autós vezetéstechnikai tréningek is akkoriban kezdték egyre jobban érdekelni: másfél évtizede foglalkozik aktívan a témával, 2007 óta dolgozik instruktorként. Első ilyen jellegű munkahelyén (Monitoring Kft.) a pályatréningek mellett (tököli, illetve kiskunlacházi repülőtér) – a GKI képzésekben való közreműködésük kapcsán - a szimulátoros oktatásban is komoly gyakorlatot szerzett. A zsámbéki pálya 2012-es megnyitása óta a drivingcamp Hungary instruktora.
Helyszín és időpont

Drivingcamp

Zsámbék, Drivingcamp út 1.

2015. június. 03. 09.00


Kapcsolódó kiadvány


HVG Cégautó 2015 különszám

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!