Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Shawn Achor 104 országot átfogó, 12 éves kutatásának eredménye szerint bizonyítottan szoros összefüggés mutatható ki a mindennapi munkahelyi boldogság növelése és az üzleti eredményesség között. Sokan szkeptikusan fogadják a gondolkodásmód átalakítását célzó törekvéseket, mondván agyunk egy idő után már nem változik. A kutatások ugyanakkor azt igazolják: igenis mindenki képes változni, agyunk remekül alkalmazkodik az új helyzetekhez!

Mi az összefüggés a vállalkozás sikeressége és a munkatársak boldogságszintje között? A Gallup 2013-as 142 országban végzett felmérése alapján a munkavállalóknak csak 13%-a elégedett és boldog a munkájában. A fennmaradó 87% évi közel 500 milliárd dollárba kerül a cégeknek (termeléskiesés, hatékonyságcsökkenés, betegszabadságok, stb.).

Hazánkban a boldog és elkötelezett munkatársak aránya mindössze 11%, miközben egyértelmű az összefüggés az üzleti siker és a boldog munkatársak között. Ezt bizonyítja Shawn Achor egyedülálló kutatása is, ami szerint ez az összefüggés kimutatható és a világ bármely pontján alkalmazható a szervezeti- és magánéletben egyaránt.

A "boldog munkahelyek" esetében kézzelfogható eredmények mutathatóak fel, úgy mint: 
  • 37%-al jobb eladás; 
  • háromszor nagyobb kreativitás; 
  • 31%-al magasabb teljesítmény; 
  • 40%-al nagyobb az esélye az előléptetésnek; 
  • 23%-al kevesebb fáradtsági tünet; 
  • 10%-al megnövekedett munkatársi elégedettség; 
  • 39%-al többen érhetik el a 94 éves kort.

A szeminárium olyan eszközöket mutat be, mely egyszerű, megvalósítható és a hétköznapjainkba beépülve eredményez fenntartható változást, mely az egyéni- és szervezeti siker növekedéséhez vezet. 

Kapcsolódó cikk

Munkahelyi boldogság és üzleti siker – Tippek a pozitív pszichológia alapelveinek alkalmazására… bővebben


Shawn Achor TED előadása



Program
11:30-12:30 Regisztráció

I. Blokk

12:30-12:55 Bemutatkozás, a nap célja, menetrendje, csoportbeosztás

12:55-13:15 Boldogság, mint versenyelőny - az elmélet működése a gyakorlatban
Hogyan kerüljük el az átlag kultuszát? - Pozitív kiugrók

13:15-14:00 A társadalmi beidegződések megváltoztatása - hogyan lesz kifizetődő a pozitív hozzáállás


14:00-14:30   SZÜNET


II. Blokk

14:30-15:45  A 7 alapelv, ami hozzásegít a szemlélet- és viselkedésváltozáshoz - gyakorlatok

15:45-16:10 Egyéni akcióterv-készítés

16:10-16:30 Zárás, kérdések-válaszok, következő lépések



Témák

Boldogság, mint versenyelőny
  • Az elmélet működése a gyakorlatban - Shawn Achor 12 év kutatását követően 2012-ben publikálta azon kutatási eredményeit, melyek összefüggést találtak a mindennapi munkahelyi boldogság növelése és az üzleti eredményesség között. A kérdés az, hogy miként tudjuk agyunk azon működési potenciálját kamatoztatni, ami eleve létezik, csak nem használjuk. 
  • Hogyan kerüljük el az átlag kultuszát? Kiből lesz „pozitív kiugró”? - A pozitív kiugrók azok, akik többnyire képesek a pozitív megoldásokat választani. A résztvevők kísérleti eredményeket ismerhetnek meg, melyek a munkahelyi gyakorlatba ültethetőek, melyek segítenek abban, hogy pozitív kiugróvá váljanak, vagy megőrizzék ezen helyzetüket.

A társadalmi beidegződések megváltoztatása 
Számos olyan szokás, hiedelem és kulturális elem szövi át életünket, amit magától értetődőnek veszünk, automatizmusként alakítja magán- és szakmai életünk. Előfordul, hogy ezen szokások, beidegződések a negatív választást támogatják. Változtassuk meg pozitívan a társadalmi beidegződéseket! Mit is jelent ez a munkahelyen? Hogyan tehetjük mindezt? Milyen hozadéka lehet az apró, megvalósítható változtatásnak?

A 7 alapelv - kézzelfogható gyakorlatok
A résztvevők a hét alapelv köré épülő, azonnal alkalmazható, egyszerű praktikákat, tippeket vihetnek magukkal.

Egyéni akcióterv
Az egyéni akcióterv célja, hogy a szemináriumot követően a résztvevők valóban megvalósítsák azon változtatásokat, integrálják életükben azon tevékenységeket, amelyek segítenek nekik abban, hogy pozitív kiugrókká váljanak vagy megtartsák azon helyüket.
 
Az akcióterv megvalósításában a résztvevők számára előnyös, ha egy “támogató” segítségét élvezik, aki hasonlóképp ismeri a programot. Ezért javasoljuk, hogy egy szervezettől legalább 2 főt delegáljanak, így a szemináriumon hallottak azonnali alkalmazásának nagyobb a valószínűsége. (Az a tapasztalat, hogy különböző szervezettől érkező résztvevők nehezebben találnak „támogatót” a teremben, és nehezebben valósul meg az egyéni akcióterv.)


Kiknek ajánljuk
  • Vezetőknek, akik a munkavállalói elköteleződés javításával szeretnének hatékonyabb és eredményesebb szervezetet építeni.
  • HR szakembereknek, akiket érdekel egy szemléletváltást eredményező, az egyén fejlesztésére épülő vezetői- és szervezetfejlesztési módszer és program.
  • Vállalkozóknak, akiket érdekel, hogy milyen költségkímélő lépésekkel lehet jelentős eredményeket elérni rövid- és közép távon.
  • Mindenkinek, aki szeretné boldogabban megélni a mindennapjait - munkában és magánéletben egyaránt.


Előadók

Kisszőlősi Szánthó Beáta
Partner, Positive Attitude Consulting Kft., szervezetfejlesztési tanácsadó, executive coach
Szervezetfejlesztési- és változáskezelési tanácsadó vagyok. Vezetőfejlesztési folyamatok mellett kultúraváltási és komplex szervezetfejlesztési helyzetek támogatásában, projekt- és változásmenedzsment programokban szereztem tapasztalatot. Fejlesztő munkám nagymértékben áthatja a pozitív pszichológiai iskola. Akció Tanulócsoport facilitátor és akkreditált Human Synergistics tanácsadó vagyok. Végzettségem szociológus és művészetmenedzser. 2000 óta nemzetközi fejlesztési területen dolgoztam projektvezetőként, trénerként, tanácsadóként.
Máthé Szilvia
Positive Attitude Consulting akkreditált LPR trénere, HR vállalati tanulás és szervezetfejlesztés konzulens és tehetségmenedzsment coach
Végzettségem közgazdász és már tanulmányaim alatt tudatosan kezdtem a bank szférában dolgozni. 2007-ben multinacionális környezetben, 23 ország innovációs és tehetségfejlesztési programját koordináltam. Az évek alatt munkáim fókuszába a felsővezetők fejlesztése, a tehetséggondozás, a kollaboratív tanulás módszertanán alapuló program menedzsment, assessmentek és tanulási célú rendezvények facilitása nemzetközi környezetben, a coaching és mentoring kerültek. Jelenleg Magyarországon coachként és üzletfejlesztési vezetőként dolgozom.
Turóczi Attila
LPR tréner
Az orosz és a történelem szakokra történő kiruccanások után az ELTE angol bölcsész-tanári, majd a pszichológia szakjain állapodtam meg - utóbbit szervezetfejlesztési és tanácsadási szakirányokon végeztem. Dolgozom család- és párterapeutaként, pszichológiai tanácsadóként, coachként, humanisztikus és transzperszonális szemléletű könyvsorozatok fordítójaként, csoportvezetőként, szervezetfejlesztőként, trénerként. Szervezetfejlesztőként és reflektív coachként abban tudok segíteni, hogy az egyént körülvevő szervezeti és emberi kontextus felmérése után jobban kiaknázzuk a meglévő személyes erőforrásokat, újakat vonjunk be a régiek mellé, ezzel könnyebbé, örömtelibbé és energiahatékonyabbá tegyük a munkavégzést, miáltal a magánéletre is több energia marad.
Helyszín és időpont

MOM Kulturális Központ

1124 Budapest, Csörsz utca 18.

2015. március. 18. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Shawn Achor
A boldogság mint versenyelőny

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!