Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Hatalmas mennyiségben generálunk adatokat naponta az online térben. Szinte mindent tudunk, tudhatunk vásárlóinkról, ügyfeleinkről, célcsoportunkról, versenytársainkról. De mennyire tudjuk hasznosítani ezeket az információkat? A gyakorlat azt mutatja, hogy valójában csak a rendelkezésünkre álló adatok töredékét használjuk.
Konferenciánkon abban nyújtunk segítséget, hogyan hasznosítsuk ezt a kezelhetetlennek tűnő adathalmazt és hogyan támogassuk a releváns információkkal marketing-stratégiánkat.

Gyakorlati példákon és esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan szerezhetünk valós insightot, profilozhatunk, targetálhatunk és szűrhetünk cégünk, költségvetésünk vagy termékünk szempontjából a leghatékonyabban.


A program témái

Big data alapok:
  • Mi a Big data és mire jó? 
  • Milyen technológiai, illetve humán hátteret igényel a kezelése, szűrése?
  • Hol hagyunk "digitális lábnyomokat" és ezekből milyen trendek, tendenciák következnek?
  • Miért fontos a marketingosztály és az informatikai részleg egyre szorosabb együttműködése?
  • Abatbányászat, adatelemzés és adatmodellezés az üzleti problémák tükrében

Kommunikációs csatornák és tartalomoptimalizálás: 
  • Social listening, webmonitoring
  • Adataink felhasználása adott márkával kapcsolatos attitűdök, érzelmek vizsgálatára
  • Értékesítési lehetőségek felkutatására
  • A Big data és a hagyományos eszközök (eDM, hírlevelek, CRM-rendszerek, stb.)
  • Big data alapú médiatervezés
  • A perszonalizált tartalom marketinghatásai
  • Big data és a viselkedés alapú email marketing
  • Adatvédelemi, adatkezelési szempontok

Gyakorlati példák:
  • "Plázakutatások"
  • E-commerce
  • Retail szektor
  • FMCG szektor
  • Telekommunikációs szektor


I. Blokk

Big data - BESZÉLJÜNK RÓLA ÉRTHETŐEN

Információszerzés nagyméretű adatbázisokból - Hámori Gábor, matematikus-közgazdász, Corvinus Egyetem, STAT4U Kutatási Igazgató
Milyen információra van szüksége a döntéshozóknak? Melyek a legjellemzőbb üzleti problémák, melyek megválaszolását a vállalti adatvagyon elemzése és modellezési technikák segítik? Melyek a leggyakoribb modellezési technikák és ezek miként illeszthetők be az üzleti folyamatokba? Milyen eredményeket várhatunk a modellek alkalmazásától? Mi a különbség a big data és a data mining között? Az előadás ezekről a kérdésekről szeretne átfogó képet nyújtani.

A híd túlsó oldala - Hogyan lett egy új technológiából világméretű big data jelenség - Gáspár Csaba, Dmlab, vezető, BME, oktató-kutató 
A big data körül kialakult újfajta aranyláz gyökerei ugyan a technológiai területről származnak, de hatása messzemenően megváltoztatta az adatelemzés teljes világát. Az előadás arról ad áttekintést, hogy a big data technológiák megjelenése milyen hatással lehet egy hazai üzleti szereplőre, miben látható a változás, milyen szakterületek kerülnek ezáltal kulcspozícióba. Eligazítást kíván adni abban, hogyan értékeljük saját cégünk adatvagyonát, hogyan tudjuk a technológiai fejlődés adta új lehetőségeket lefordítani a saját üzleti feladataink megoldására.

Az IT, mint új marketing ügynökség - avagy az adatok lovagja a CMO kerekasztalánál - Dalányi László, IBM, Szoftver üzletágvezető 
Természetes, hogy a marketing team nem ír kreatív anyagokat, nem foglal médiahelyet, nem cikkezik a szaksajtóba, akkor miért dolgozná fel az omnichannel-ből visszaáramló információ hegyeket? Nemzetközi kutatások szerint már most elkezdődött az IT költségvetés átlag 65%-os részének az üzleti döntéshozók, ezen belül kiemelten a CMO hatáskörébe vonása. Szintén az elemzők jelzik azt a trendet, miszerint a jelenlegi CIO pozíció az esetek legnagyobb részében Chief (data) INTELLIGENCE Officer funkcióként már a marketing osztály részeként lehet felelős pl. a big data területen. Fontos tehát, hogy már most lássuk az együttműködés várható területeit, feladatait és az azokban rejlő piaci lehetőségeket.

Az adattenger élővilága: ötletek és vállalkozások - Bőgel György, Professor of Management, CEU Business School

Az adatrobbanás jelensége alaposan átalakítja az üzleti életet. Minden átalakulás új vállalkozási lehetőségeket hoz magával. Szerte a nagyvilágban kisebb és nagyobb vállalkozások tömegei igyekeznek kihasználni az új lehetőségeket. Keresleti és kínálati oldalon egyaránt nagy a nyüzsgés, percenként jelennek meg az új, a big data világával összefüggő termékek és szolgáltatások. Szakértelemre, kreativitásra, innovativitásra, életképes stratégiákra és persze pénzre van szükség, hogy csak a legfontosabbakat említsük. Az előadás képet ad az adattengerben fejlődő vállalkozói ökoszisztémáról, felvázolja az új vállalkozói teret, példákon keresztül mutatja be, ki mivel kísérletezik, mit tanulhatunk az eddigi tapasztalatokból.


II. Blokk

Big data - GONDOLKODJUNK RÓLA MÁSKÉNT

Az online vélemények alkalmazási lehetőségei - a médiafigyelés technológiai háttere és előnyei - Szekeres Péter, Neticle, vezető kutató 
Az előadás bemutatja a hatalmas mennyiségű online és közösségi média tartalom összegyűjtésének alapelveit és kihívásait. Ismerteti a szöveges adatok automatikus feldolgozásának és szemantikai elemzésének módszereit, majd végül konkrét iparági példákon szemlélteti az online médiafigyelés és -elemzés üzleti előnyeit.

A Big Data szerepe a modern, viselkedés alapú email marketingben - Kálmán Tamás, Wanadis Kft.-Maileon, ügyvezető igazgató
Melyek azok a területek ahol a big data segíti az email marketing hatékonyságát? Hogyan lehet részletes, egyedi profilokat építeni az adatbázisunkban lévő egyénekről? Hogyan és mire lehet használni ezeket a profil adatokat és hogy növelhető a relevancia és így a konverzió?

„Big data in small steps” –  biztonságosabb médiastratégiai döntések tényadatokra építve - Incze Kinga, Mrs. White Media Consulting, ügyvezető
A „Big data” sok marketingvezető számára távoli, elméleti lehetőség vagy rémisztő, arctalan információhalmaz. A „big data”-t jellemzően a digitális eszközökhöz kapcsolják, holott a marketinggyakorlat számos más területen régóta rendelkezik strukturált vagy épp strukturálatlan, ám viszonylag kis erőforrással hasznossá tehető adatokkal. A big data–elemzésekből ugyanakkor sok vállalat profitál már. Vegyes megítélése annak köszönhető, hogy sokszor a rendelkezésre álló eladási, piackutatási és médiaadatok összekapcsolása sem történik meg a gyakorlatban. Hogyan juthatunk el könnyen, gyorsan oda, hogy ne vesszünk el az információk tengerében, ugyanakkor kiaknázzuk a tényekben rejlő értékeket és még biztonságosabb marketing-, ill. üzletfejlesztési döntéseket hozzunk? Erre ad gyakorlati megoldási javaslatokat, példákat az előadás.

A lehetetlen megteremtése - a személyre szabott tömegkommunikáció - Szántó Péter - SpringTab, alapító
Lehetséges olyan digitális stratégiát kialakítani, mellyel fogyasztóink úgy érzik, mintha egy az egyben szólnánk hozzájuk? Hogy csak az ő érdeklődésüknek megfelelő tartalmat kapjanak? Továbbgondolva, kitalálja a márka, hogy mi keltheti fel az érdeklődésüket? A big data marketing szerepe ezen a ponton lép a képbe. Az előadásból kiderül, hogy az adatok alapján kialakított stratégiának köszönhetően a fogyasztói igények kielégítése miként vezethet az üzleti célok maximalizálásához.

A big data üzleti hasznosítása - sikeres és tanulságos történetek Magyarországról és a világból – Körmendi György, Clementine Consulting, ügyvezető
A big data hype kapcsán az adatelemzés üzleti hasznosításának tipikus problémái, buktatói esetleg újrafogalmazódtak, de nem változtak meg. Az adatokra alapuló sikeres üzlethez vezető út továbbra is rögös, akadályokkal teli, az út szélén számos tanulságos sorsú csontváz található. Ugyanakkor vannak fényes és gazdag távoli vidékek, ahol csupa sikeres cég épít könnyedén, és mindig lukratívan adatokra épülő gazdaságot. Vagy ők sem mindig? Sikeres és sikertelen big (és nemcsak big) data alkalmazások Magyarországon, és a világban.


III. Blokk

Big data - HASZNOSÍTSUK

Big Data – Big Benefits – Big B(r)others -  Dr. Máté Igor, MKB Bank, Üzleti Jogi Szolgáltatások szakterület vezető
A big data ígéretes lehetőségeinek kihasználását, az előnyök realizálását számos jogi eszközzel lehet/kell elősegíteni. A jogi támogatás akkor a legoptimálisabb, ha azt az adott alkalmazás, jelen esetben a big data üzleti, költség, operációs, kockázati, biztonsági, minőségbiztosítási, szabályozási, etikai és egyéb vonatkozásaival kölcsönhatásban működtet(het)jük. A big data által érintett majd’ tucatnyi jogi terület egy részén a már létező szabályozórendszer használható/használandó kiinduló és igazodási pontot ad. A technológiai és az alkalmazási fejlődés mindemellett folyamatos kihívást jelent a nemzetközi, az európai és a magyar szabályozás számára. A jogi kockázatok jellege, mértéke, kezelhetősége eltérő. Egy, a támogatandó üzleti megoldás kifinomultságának igényével kialakított, aktív, komplex (cross-departmental szemléletű) jogi védelemmel vállalható komfort-szintű jogi-szabályozási megfelelőség érhető el.

Mennyit érhet egy wifi hálózat? - A big data szerepe a tömeget kiszolgáló intézmények, bevásárlóközpontok életében - Fábián Gergely, Markweb és Fulajtár József, CISCO Systems 
Kevesen tudják, hogy az ingyen wifit nem csupán a vásárló elégedettsége okán érdemes ajánlani a látogatóknak. Előadásunk során megpróbálunk rávilágítani arra, hogy milyen adatokat láthat, és ezeket mire használhatja fel ma már egy modern wifi hálózattal rendelkező bevásárlóközpont.

Új felhasználó vs. meglevő felhasználó - Weiler Péter, brands.hu, vezető 
A e-commerce-ben sokáig az új regisztráción volt a hangsúly, a gyors és dinamikus növekedésről szólt az élet. A brands.hu  5 év után elérkezett abba a fázisba, hogy az új felhasználók megszerzése egyre többe került. Akiket el lehetett könnyen érni azokat már elértük, az újabb, bujkáló felhasználók keresése költséges stratégia lett volna.  Úgy döntöttünk, minden új felhasználók megszerzésére szánt forintot inkább a meglevő tábor kiszolgálására, motiválására fordítunk. Elhatároztuk, hogy építenünk egy saját CRM rendszert, amihez adatok kellenek. Az adatok korábban nem hoztak pénzt, a célunk most az lett, hogy az adatbázisból kinyerjük a benne rejlő extra értékeket. Az előadásban fény derül rá, hogy milyen értékek kerültek elő.

Kinek gyűjtjük: a kereskedőnek vagy a vásárlónak? - dr. Orosz András, TESCO, marketing működési vezető
Vásárlóként mindnyájunkat elhalmoznak olyan ajánlatokkal, melyek a - vágyott és remélt - hűségünket kívánják értékelni. Látszólag egyformákkal. Adatokat adunk minden mozdulatunkkal, tevékenységünkkel, az élet minden területén. Egy kiskereskedő számára ez milyen lehetőséget rejt? De főleg: mit jelent(het) ez a vásárlónak?  Elégedettség vagy lojalitás? Rációk vagy érzelmek? Új vásárlók vagy régiek? Milyen adatokat gyűjtsünk, hogyan és miért? Cél vagy eszköz? Hagyományos vagy digitális? Mit hoz a jövő: Loyalty 2.0?

Hogyan erősíthetjük a brandeket, támogathatjuk a loyalitás programokat valós idejű, helyfüggő mobil marketing megoldásokkal -  Fekete László, T-Systems International, management consultant
A valós idejű, helyfüggő mobil megoldások a marketing új, a korábbiaknál személyre szabottabb és hatékonyabb módját teszi lehetővé Big data alapokon. A location based mobile marketing (LBMM) alapját olyan célzott üzenetek képezik, amelyek révén az adott brandek vagy kereskedők közvetlenül érik el a vásárlókat SMS-ben. A T-Systems International az idén tavasszal Budapesten megszervezett pilot projektek tapasztalatai alapján úgy döntött, hogy a régióban elsőként Magyarországon, majd ezt követően Horvátországban honosítja meg a jövő új, mobil marketing technológiáját. A megoldás bevezetésével kompetencia központként az IT Services Hungary-t (ITSH) bízta meg, a Magyar Telekommal együttműködésben. Az előadásban a legújabb nemzetközi trendekről és a pilot tapasztalatokról számolunk be a bevezetés nehézségeit és előnyeit is ismertetve.


WORKSHOPOK

8:45 - 9:25
I. Opten workshop: Cég- és adatprofilozás új szempontok és mélyebb adatok alapján - 
Tóth Tamás, Opten, ügyvezető


11:15 - 12:00
II. DIMSZ workshop: Big Data és adatközpontú gazdaság – mi várható az EU-s döntéshozóktól? - Domokos Márton, CMS Cameron McKenna LLP 
Az EU az USA-hoz képest lassan reagál a Big Data jelenségre, és nem rendelkezik hasonló iparági kapacitással. A hatályos jogi környezet korlátozza az adatok határokon átnyúló áramlását, valamint akadályozza a cloud computing és a Big Data egységes piacának megteremtését A workshop célja, hogy bemutassa azokat a szabályozási kezdeményezéseket, amik támogatják a Big Data projekteket. Mik a Big Data által felvetett kérdések a szabályozó hatóságok számára? Milyen új, hatékony adatvédelmi, szellemi tulajdon, hálózat- és információbiztonsági szabályok szükségesek? Hogy látja a kérdést az EU Bizottság és hogyan alkalmazzuk mindet a hétköznapi munkánkban.


Program

08:30 - 09:25 Regisztráció

WORKSHOP
08:45  - 09:25 Szakmai workshopok

09:25 - 09:30 Megnyitó

I. Blokk - Big data - BESZÉLJÜNK RÓLA ÉRTHETŐEN

09:30 - 10:00 Információszerzés nagyméretű adatbázisokból - Hámori Gábor, STAT4U, Corvinus

10:00 - 10:30 A híd túlsó oldala - Hogyan lett egy új technológiából világméretű big data jelenség - Gáspár Csaba, dmlab

10:30 - 10:50 Az IT, mint új marketing ügynökség - avagy az adatok lovagja a CMO kerekasztalánál - Dalányi László, IBM

10:50 - 11:10 Az adattenger élővilága: ötletek és vállalkozások - Bőgel György, CEU Business School


11:10 - 12:30 SZÜNET

WORKSHOP

11:15 - 12:00 Szakmai workshopok


II. Blokk - Big data - GONDOLKODJUNK RÓLA MÁSKÉNT

12:30 - 12:50 Az online vélemények alkalmazási lehetőségei - Az online médiafigyelés technológiai háttere és előnyei - Szekeres Péter, Neticle

12:50 - 13:10 Óriási lehetőségek az email marketingben - Kálmán Tamás, Maileon

13:10 - 13:30 „Big data is small steps” – biztonságosabb médiastratégiai döntések tényadatokra építve - Incze Kinga, Mrs. White

13:30 - 13:50 A lehetetlen megteremtése - Személyre szabott tömegkommunikáció - Szántó Péter, Spring Tab

13:50 - 14:10 A big data üzleti hasznosítása – sikeres és tanulságos történetek Magyarországról és a világból - Körmendi György, Clementine


14:10 - 14:30 SZÜNET


III. Blokk - Big data - HASZNOSÍTSUK

14:30 - 14:50  Big data, big benefits, big b(r)others - Dr. Máté Igor, MKB Bank

14:50 - 15:10 Mennyit ér egy wifi hálózat valójában? - Fábián Gergely, Markweb és Fulajtár József, CISCO

15:10 - 15:30 Új felhasználó vs. meglévő felhasználó - Weiler Péter, brands.hu, CEO

15:30 - 15:50 Kinek gyűjtjük: a kereskedőnek vagy a vásárlónak? - Orosz András, TESCO

15:50 - 16:10 Location based mobile marketing - Fekete László, Magyar Telekom

16:10 - 16:30 Kerekasztal beszélgetés

16:30 - 16:45 Vége, kérdések-válaszok, levezető beszélgetés



Előadók

Balog Zsolt
Procter & Gamble Central Europe, Brand Manager
Zsolt karrierjét Londonban kezdte rendszerprogramozás és rendszerüzemeltetés területen, ezt követően, immár 10 éve, a Procter & Gamble közép-európai, balkáni és kelet-európai regionális termékmenedzsere. Kiemelt szakterületei a márkamenedzsmenten belül a vezetőképzés, a saját márkás termékek piaca, az e-commerce és a digitális marketing. Legutóbbi alkalmazott kutatási területei a digitalized trial, a PRigital, a 1-on-1 digital consumer relations és a brand consumer platformok kialakítása, illetve a holistic digital brand ecosystem kialakítása.
Bőgel György
CEU Business School, professor of management
Közgazdasági egyetemi tanulmányait követően vállalatszervezési tanácsadóként, majd egyetemi oktatóként tevékenykedett, a tanítás mellett több éves átfutású nemzetközi fejlesztési programokat irányított. 2001-ben stratégiai tanácsadó lett a KFKI Számítástechnikai Rt-ben, és ugyanebben az évben kapott meghívást a CEU Business School tanári karába külsős professzorként. Ma az iskola főállású tanára és vállalati programjainak igazgatója. Szakterülete a vállalatvezetés- és szervezés, különös tekintettel az informatikai iparra és a technológiai fejlődésnek a vállalatok szervezeti-irányítási rendszerére gyakorolt hatására. Tanácsadóként és oktatóként számos iparágban és vállalatnál szerzett tapasztalatokat. Nyolcadik éve aktív blogger.
Dalányi László
IBM, Szoftver üzletágvezető
A mérnök végzettségű szakember az FMCG iparágban értékesítési és marketing vezetői pozíciókban eltöltött 14 év után iparágat váltva először a Microsoft Magyarországnál töltött be sales manageri, szegmens vezetői, majd üzletágigazgatói pozíciókat. Magyarország után munkáját a Microsoft írországi központjában folytatta. Itt talált rá az IBM és kérte fel a hazai szoftver üzletágának vezetésére. 2011 óta a két iparágban szerzett 25 év tapasztalatinak is köszönhetően, a ma már igen széles spektrumú IBM szoftvermegoldások folyamatos elterjedése, sikeres implementációja folyik. Érdeklődési területeinek egyik fókusza a marketing és az információs technológia időszerű találkozási pontjainak felfedezése, evangelizációja.
Domokos Márton
CMS Cameron McKenna LLP, ügyvéd
Márton szakterületei a személyes adatok és üzleti adatok védelme, az antikorrupció ás compliance, az internetjog, az általános kereskedelmi szerződések és IT szerződések előkészítése és letárgyalása, valamint a vállalat átstrukturálás és M&A-k. Adatvédelmi és szabályozási tapasztalata kapcsán speciális ismeretekkel rendelkezik a big data projektek során felmerülő adatvédelmi kérdésekről és folyamatosan figyelemmel kíséri a szabályozási környezet változását.
Fábián Gergely
Markweb, társalapító, ügyvezető
1998-tól, diákként kezdett foglalkozni az online médiával, megalapította a fifahungary.com lapcsaládot, amely révén 2003-2005 között előbb az Electronic Arts projekt alapon foglalkoztatta, majd a Vogel Burda Communications Kft. 2006-tól online divízióvezetőként alkalmazta. A Motor Presse Budapest 2007-ben felvásárolta a céget, ahol már online divízióigazgatóként, majd regionális online szakértőként dolgozott hat országban. 2009-ben megalapította a Markweb Kft-t, amely többek között a Libri csoportnak kezdett el dolgozni, amely munka okán a Libri felkérte online stratégiai igazgatónak. Gergő 2011-ben úgy döntött, hogy az addigra már 100 milliós Markweb Kft-nek szenteli figyelmét, mely vállalkozás 2013-ra az online piac egyik jelentős szereplője lett. Mindeközben több mellékágat is elindított üzlettársaival: 2008 óta a www.dimag.hu alapítója, majd 2013 óta ügyvezetője is, továbbá a testvérmárkát (dibook.hu) üzemeltető DiBookSale Zrt. igazgatóságának elnöke is 2013-tól.
Fekete László
T-Systems International, management consultant
Fekete László BME Villamosmérnöki karán és a BME MBA-n végezte tanulmányait. Több mint 20 éves IT és telekommunikációs szakmai háttérrel rendelkezik. A Westeltől elindulva a Magyar Telekomon át egészen a T-Systems Internationalig több tucat mobil és vezetékes értéknövelt szolgáltatás fejlesztését és piaci bevezetését irányította, támogatta. Az utóbbi években, többek között a telekommunikációs rendszerek valós idejű Big data lehetőségeit kutatja és ezek nemzetközi megvalósításában vesz részt. Az új szolgáltatások kialakításához folyamatosan keresi az olyan partnereket, szövetségeket, akikkel együttműködve mind az ügyfelek mind a résztvevő cégek nyertesnek érezhetik magukat.
Fulajtár József
Cisco Systems, rendszermérnök
Fulajtár József 2004-ben csatlakozott a Ciscohoz, ahol a nagyvállalati üzletág kiemelt ügyfél-támogatási feladataiért felel. Szakterülete a Cisco hálózati megoldások, mint a routing, a switching vagy az optikai transzport hálózatok, de leginkább a wifi és vezetéknélküli technológiák. József képviseli a Cisco architekturális koncepcióját is a különböző projektekben, kiegészítve az élő, mély technikai demonstrációkkal, külön figyelmet szentelve a Connected Mobile Experience (CMX), Bring Your Own Device (BYOD) és a TrustSec (SGT) architektúráknak.
Gáspár Csaba
Dmlab vezető, BME oktató-kutató
Az adatokra, mint egy újfajta megújuló erőforrásnak tekint. Az innovatív adatbányászati illetve big data feladatokra szakosodott dmlab vezetőjeként csapatával azon dolgozik, hogy az adatokban rejlő lehetőségek kiaknázása valósággá válhasson. A dmlab szakmai blogján (adatbanyaszat.blog.hu), külömböző szakmai fórumokon azt képviseli, hogy a big data világa új lehetőségeit a hazai nagyvallalatok és a kkv szektor egyaránt kihasználhatja.
Hámori Gábor
Corvinus Egyetem, STAT4U Kutatási Igazgató, matematikus-közgazdász 
Gábor matematika-fizika szakos gimnáziumi tanárként kezdte pályáját, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem alkalmazott statisztika szakirányának elvégzése után 1998-ban a GE Budapest Bank Minőségi Igazgatóságához igazolt, ahol projektmenedzserként segítette a különböző területek üzleti fejlesztését statisztikai alapú 6-sigma módszertannal. Karrierjét az OTP Banknál folytatta 2001-ben, ahol a Hitelkockázat- modellezés és Portfólió-elemzési Főosztályt vezette több mint hat évig. Jelenleg a STAT4U résztulajdonosa és kutatásvezetője, a Corvinus Egyetem óraadó tanára. A STAT4U kutatóműhelyében a gyakorlati projektekben is jártas egyetemi kollégáival együtt kínál üzleti megoldásokat ügyfelei részére kezdve az adatbányászattól a statisztikai tervezésen, elemzésen és modellezésen át a piackutatásig.
Incze Kinga
Mrs. White Media Consulting, ügyvezető-tulajdonos
Incze Kinga 20 éves médiapiaci gyakorlattal rendelkező szakember médiaügynökségi vezetői háttérrel, 10+ éves médiatanácsadói tapasztalattal. Pénzes Annával közösen írt A reklám helye (2002) és A reklám helye 2.0. - A hatékony médiatervezés-vásárlás kézikönyve (2006) c. szakkönyveik szakmabelieknek kötelező, a felsőoktatásban pedig ajánlott olvasmányok. Kinga a Whitereport.hu mediabrowser, az egyetlen hazai cross-médiás médiapiaci keresőszolgáltatás kifejlesztője és üzemeltetője (Whitereport.hu), illetve a nagyvárosi médiapiacok médiafogyasztásának cross-médiás mérésére vonatkozó a Goldfish by Whitereport.hu & Ipsos program elindítója (http://whitereport.hu/goldfish.aspx).
Dr. Máté Igor
MKB Bank, Üzleti Jogi Szolgáltatások szakterület vezető
Az ELTE-n, a Tufts University-n és a Corvinuson folytatott jogi és üzleti tanulmányokat követően másfél évtizede nyújt komplex üzleti jogi támogatást a pénzügyi szférában új termékek, szolgáltatások, csatornák, üzletágak, vállalkozások kialakításhoz és működtetéséhez, részben a CEE régióban. Több mint 10 éve dolgozik EU szabályozással, privacy kérdéseken, valamint elektronikus termékek, csatornák, pénzforgalmi megoldások, CRM rendszerek, stb. kitalálásának és alkalmazásának jogi kérdésein. Újabban (mintegy 2 éve) cloud megoldások implementációjával, valamint a Big Data alkalmazásának gyakorlati jogi lehetőségeivel és kockázataival foglalkozik.
Kálmán Tamás
Wanadis Kft.-Maileon, ügyvezető igazgató
IT és Internet vállalkozó, 20 év tapasztalattal, olyan sikeres cégeket indított el mint a Wiera Kft., az AccessPoint Kft. és az Infirio Kft.. Pályáját az Andersen Consulting budapesti irodájában kezdte még a 90-es évek elején, majd a szerencséjének köszönhetően 1993-ban az Egyesült Államokba költözhetett, ahol a 7 év alatt először mint SAP tanácsadó, majd mint tanácsadócég-alapító olyan cégekkel dolgozott mint pl. Apple, HP, SAP America, és az Andersen Consulting. Jelenleg elsődleges feladatának a Maileon email markering rendszer kelet európai bevezetését tartja. A Maileon 2013-ban jelent meg Magyarországon és kicsivel több mint egy év alatt a magyar piac meghatározó szereplője lett, melynek a havi email volumene már meghaladja a 35 Millió emailt.
Körmendi György
Clementine Consulting, ügyvezető
Az ELTE-n szerzett fizikus diplomát követően először merevlemez alkatrész gyártásban dolgozott. 1998 óta foglalkozik adatbányászattal és tanácsadással, 2005 óta a Clementine Consulting (2009-ig SPSS Hungary) alapítója, majd ügyvezetője. Számos magyar pénzügyi és telekommunikációs nagyvállalatnál, illetve kormányzati intézményeknél támogatta az ott zajló adatelemzési, adatbányászati tevékenységet. Figyelme fókuszában az adatra alapuló valódi üzleti értékteremtés áll. A cég a klasszikus adatbányászat és prediktív analitika mellett a magyarországi üzleti hang- és szöveganalitika úttörő innovátora, egyedülálló megoldásaik a Clemtext, és a Clemvoice.
dr. Orosz András
TESCO, marketing működési vezető
Közel húsz éves pályafutása alatt elsősorban marketing és értékesítési területeken dolgozott a jogász, közgazdász végzettségű szakember. Az utóbbi tíz évben egy nagy kereskedelmi bankcsoport lakossági területének marketing vezetőjeként, illetve egy életbiztosító vezetőjeként volt felelős új üzleti stratégiák alkotásáért és végrehajtásáért. 2013-ban csatlakozott a Tescohoz mint marketing működési vezető, ahol többek között a kereskedelmi marketing stratégiáért, tervezésért, promóciókért, árazási politikáért, a multichannel-, illetve lokális marketingért felelős.
Szántó Péter
SpringTab, alapító
Digitális üzletfejlesztőként olyan vállalatokkal dolgozott együtt, mint a Time-Warner, a L’Oreal, az OTP és a Fashion Street vagy a TripTrotting. Pro Universitate díjat nyert el a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol diplomáját is szerezte. Rendszeres előadó a Kürt Akadémián és az Internet Hungary rendezvényeken. A Forbes magazin beválogatta a 30 sikeres magyar 30 alatt számában. Amikor a TEDxYouth-on beszédet tarthatott, egyik nagy álma vált valóra. A MasterCard Év Bankja versenyén az „Év mobil banki applikációja” díjat kapott OTP SmartBank kialakításában Consumer Development és UX szakértőnként vett részt. Jelenleg a tömegkommunikáció személyre szabását kutatja.
Szekeres Péter
Neticle, vezető kutató
A Neticle Technologies (www.neticle.hu) online médiaelemző startup alapítója és vezető kutatója. Természetes nyelvfeldolgozási alkalmazások fejlesztésével, automatikus véleményelemzéssel és szövegbányászati megoldásokkal foglalkozik. Azt kutatja, hogy kiknek a munkáját lehet támogatni automatikus szövegfeldolgozási eszközökkel, és hogyan lehet hatékony mérni és felhasználni az online véleményeket.
Weiler Péter
brands.hu, vezető
Weiler Péter 1995-ben az Art Institute of Philadelphia-ban majd Magyarországon az International Business School-ban fejezte be tanulmányait. 2000 óta a Habostorta társtulajdonos ügyvezetője. Az elmúlt 12 évben a Randivonal sikerére építve a vezető hazai elektronikus kereskedelmi vállalatok közé lépett 2008-ban a brands.hu és 2010-ben a citybrands.hu vásárlói közösségek elindításával. A brands.hu 2010-ben az év Legígéretesebb online kereskedője díjat nyerte el. Weiler Péter által vezetett Habostorta 2012-ben klassz.hu néven indított minőségi divat, design és gasztronómiai termékeket forgalmazó piacteret. A 2014-ben alapított Dating Central Europe Zrt. társalapítója, az online társkeresés nemzetközi és hazai terjeszkedésére létrehozott vállalat vezérigazgatója.
Szurop István
a konferencia szakmai szerkesztője, marketing-tanácsadó (Taktikon Kft.)

„Az idei év talán legtartalmasabb Big Data-eseményére várjuk a közönséget. Igyekeztünk olyan programot összeállítani, hogy a témában járatos és kevésbé járatos résztvevők se csalódjanak. Igazi szakmai csemegét kínálunk nagyvállalati és kisvállalati marketingeseknek, döntéshozóknak egyaránt.”

Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás utca 8.

2014. október. 29. 09.00


Kapcsolódó kiadvány

Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier
Big Data

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!