Az eseményig még hátravan:


A sikeres webshopok - WORKSHOP

Hogyan legyenek visszatérő ügyfeleink?


Teljes ár: 44 900 Ft + ÁFA | További kedvezmények

2017. 03. 23. 09:00
BMC - Budapest Music Center

Webshopja ma már bárkinek lehet, a sok lehetőség és ajánlat azonban olyan mértékű digitális zajt eredményez, hogy hagyományos eszközökkel nehéz láthatóvá válni. Ahhoz, hogy minket válasszanak, már jóval azelőtt el kell érnünk célcsoportunkat, hogy vásárolni akarnának. A cél, hogy amikor már megszületik az igény,  ne legyen kérdés, hol történik a vásárlás. 

A fizetett hirdetések iránti egyre komolyabb “vakság” új eszközöket és megoldásokat igényel, hiszen hiába a kiváló weboldal, hiába a kiváló termék, hiába a lelkes vállalkozó, ha senki más nem tud rólad. Szerencsére, ma már nem csak az a weboldal látható, amelyik rengeteget fizet érte. A jó tartalommal ellátott oldal forgalmat generál. Folyamatosan és saját magától. Legyen az hétköznapi fogyóeszköz, vagy hosszú távra vásárolt tartós cikk. Ha új kell, mert elfogyott, vagy cserélni kell, akkor egyértelmű legyen, hogy újra hozzánk jönnek.

Ezt a célt szem előtt tartva fejlesztett a Google saját üzleti modellt, ami munkájuk alapját is képezi. A modell megalkotója Avinash Kaushik, Digital Marketing Evangelist egy olyan megoldást dolgozott ki, ami témától, iparágtól, cég mérettől függetlenül alkalmazható az üzleti élet minden területén. Ezen módszertan segítségével a workshop résztvevői elsajátíthatják, hogyan érhetik és kötelezhetik el vásárlóikat még a konkrét eladás előtt.

Gyakorlati tudás és személyre szabott tanácsok segítségével olyan képzést nyújtunk, amivel résztvevőink akár már másnap elérhetik a hűséges, visszatérők ügyfeleket!


Amiről a workshopon hasznos, gyakorlati tudást adunk:

Mi a webshopok legnagyobb hibája?
Mivel lehet kitűnni a tömegből?
Bemutatjuk a Google saját modelljét, ami az ő tervezési munkájuknak is az alapja.
Hogyan változtass saját weboldaladon?
Mit NE csinálj -mi riasztja el a vásárlókat?
Gyakorlati példákon levezetve megismerheted a legjobb hazai és külföldi megoldásokat.


Workshopjaink létszáma korlátozott!

Program Program nyomtatása

08:00 09:00 Érkezés, regisztráció

09:00 09:40 Hogyan támogatja a tartalommarketing a webshopokat?

09:40 10:10 A webshop több mint online piactér - (eszközök, lehetőségek)

10:10 11:00 A ... módszertan alkalmazása saját webshopunknál

11:00 11:30 KÁVÉSZÜNET

11:30 12:10 Az optimális weboldalstruktúra

12:10 12:30 Mit NE csináljunk

12:30 13:10 Gyakorlat: lássunk egy jó megoldást!

13:10 13:20 Kérdések-válaszok, közös zárás, akcióterv

Előadók

Tóth-Czere Péter


digitális marketing stratéga, a LeadFlow Consulting társalapítója

KKV és multinacionális háttérrel rendelkező, nyitott gondolkodású szakember. Szakterülete a tartalommarketing, annak minden leágazásával és a keresőoptimalizálás. Elsődlegesen e-kereskedelmi oldalak technikai és tartalmi optimalizálásával, illetve tartalomalapú marketing kampányok megvalósításával foglalkozik. Hiszi, hogy a felhasználó igényei a legfontosabb szempontok minden aktivitás tervezése során, mert ez garantálja a hosszú távon is működő megoldásokat. 



Helyszín

BMC - Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Jelentkezés

A szeminárium/konferencia részvételi díja: 44900 Ft+áfa/fő (bruttó 57023 Ft, amely 27%-os áfakulccsal rendelkező tételt tartalmaz)  A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is, amely közvetített szolgáltatás. Kedvezmények: HVG-klubkártya tulajdonosok: -25% Diákkedvezmény: -25% Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.) A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük. Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu címre. Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk - bővebb információ kérése: konferencia@hvg.hu! Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.   A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Résztvevők

Kérjük adja meg e-mail címét és nevét a konferenciára jelentkezőknek!