Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Minden meeting pillanatfelvétel arról, hogyan kommunikálnak cégünkben az emberek, hogyan történnek a döntések és oldódnak meg a konfliktusok, mennyire aknázzák ki az emberek képességeit, kreativitását. A sikeres meetingek átütő szervezeti változásokhoz vezetnek, amik visszahatnak a szervezet hatékonyságára, versenyképességére. De hogyan tudjuk megbeszéléseinket tökéletesíteni?


A vállalati vezetők és szakemberek idejük jelentős részében olyan megbeszéléseken ülnek, melyeknek az adott formában nincs, vagy csak elhanyagolható a valódi haszna – nem születnek döntések, nincs előrelépés vagy éppen projektlezárás, értékelés, amiből a továbbiakban valóban profitálni lehet.

A meetingek hatékonyságát sokszor az olyan nyilvánvaló problémák ássák alá, mint az előkészítés, levezetés, utókövetés hiányosságai. Ám vannak kevésbé nyilvánvaló gyengítő tényezők is, mint például a hatalmi harcok, egymás gyenge pontjainak támadása, bűnbakkeresés, konfliktuskerülés és egyéb, nem célirányos viselkedések (visszahúzódás, figyelem hiánya, "ötletgyilkolás" stb.). Ezek azonban egy tapasztalt moderátor vezetésével kiküszöbölhetőek.

A produktív, együttműködésre alapozó értekezlet hasonlóan nagy hangsúlyt fektet a tartalom megtervezésén túl ezeknek a csoportdinamikai folyamatoknak a hatékony kezelésére is.
Szemináriumunk célja, hogy a jelenlévők olyan eszközöket kapjanak, amikkel a legtöbbet hozhatják ki a megbeszéléseikből. Olyan technikákat tanulhatnak, melyek segítségével a megbeszéléseket biztonságos környezetté, az érdemi kommunikáció, a valódi teljesítmény és konstruktív párbeszédek terepévé formálhatják.

TARTALOM
  • Felkészülés, tervezés,
  • Levezetés, lezárás és utókövetés
  • Időbeosztás, eltérítő tényezők
  • Bizalmi légkör kialakítása
  • „Meeting monster”-ek kezelése

Fogalmi, műfaji tisztázás
  • Mit is értünk megbeszélés alatt? És mivel ne keverjük össze...

Eszközök a hatékony megbeszélésekhez  
  • Keretet adó modell - Hogyan készítsük elő, mire figyeljünk közben, hogyan zárjuk le, és milyen legyen az utókövetés? 
  • Same Time, Same Place, Same Way – Hogyan tudunk valóban egy időben, egy helyen, azonos fázisban tartani?
  • Legegyszerűbb és leghatékonyabb helyzetfeltárást, akciótervezést segítő eszközök

Emberek és dinamika – a megbeszélés lelke
  • Miért viselkednek úgy az emberek, ahogy? 
  • Hasznos és diszfunkcionális viselkedések (meeting monster-ek)
  • Területi játszmák, vagyis, mit csinálunk együttműködés helyett, és főként, miért?
  • Mit csináljunk annak érdekében, hogy együttműködjenek az emberek?
  • Bizalom, együttműködés, eredmény – Hogyan függnek ezek össze?
  • Értekezletvezetői taktikák a csoportdinamika és a zavaró viselkedések kezelésére

Mit hoz a jövő? (Vagy már itt van a jelenben?)
  • Megbeszélés virtuális csapatok részére



PROGRAM

11:30 - 12:30 Regisztráció

12:30 - 13:00 Keretek, normák, ismerkedés

13:00 - 13:40 A keretet adó modell - személyes és online meetingek

13:40 - 14:00 Módszertan a gyakorlatban

14:10 - 14:40 A sikeres megbeszélések eszköztára


14:40 - 15:00 KÁVÉSZÜNET


15:00 - 15:30 Az emberi viselkedést meghatározó tényezők - a megbeszéléseket segítő és akadályozó elemek

15:30 - 16:05 Meeting monsterek - a zavaró viselkedések típusai, okai és kezelési technikái - elmélet és gyakorlat

16:05 - 16:35 Milyen a jó megbeszélésvezető és mit tehet az együttműködés érdekében?

16:35 - 16:45 A megbeszélések utókövetése - zárás


Előadók
Kosztra Balázs, Concordia Kft., ügyvezető partner, vezető tanácsadó
Az egyetem után egy multinacionális cégnél dolgozott, mint belső tanácsadó, tréner. Ezt követően került a Concordia Szervezet- és vezetésfejlesztési Kft-hez 2004-ben, amelynek csapatát előszök tanácsadóként és trénerként erősítette, majd 2012 óta egyik tulajdonosa és vezetője is. Az ott eltöltött évek alatt foglalkozott csapatépítő és vezetői készségfejlesztő programokkal, továbbá átfogó, teljes szervezeteket megmozgató szervezetfejlesztési folyamatokkal. Dolgozott nemzetközi terepen, és aktív szerepet vállalt a hazai szakmai életben is. Munkája során számos felső vezetői csoporttal dolgozott, vezetett tréningeket, kisebb és nagyobb létszámú (100-150 fős) wokshopokat. Hisz abban, hogy egy csapat, egy szervezet hatékonyságát meghatározza a megbeszéléseinek minősége.
Lánczi Judit, Concordia Kft., vezető tanácsadó, tréner, coach
Okleveles közgazdász. Az egyetem elvégzése után első munkahelye az Országos Vezetőképző Központ volt, majd csatlakozott a multinacionális cégek közül szinte elsőként Magyarországra lépő IKEA-hoz, ahol HR-vezetőként dolgozott 8 évig. Ezután a Concordia Szervezet- és vezetésfejlesztési Kft. vezető trénere, később szabadúszó tanácsadó lett. HR igazgatóként rövid ideig dolgozott egy magyar IT cégnél, majd visszatért az IKEA-hoz, ahol országos HR vezetőként tevékenykedett. Az elmúlt években az államigazgatásban, egy minisztérium szakmai főtanácsosaként, HR területen kamatoztatta tudását. 2015-ben újra csatlakozott a Concordia csapatához, ahol azóta vezető tanácsadóként, trénerként, coachként dolgozik.
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093, Budapest, Mátyás utca 8.

2016. november. 09. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Glenn Parker - Robert Hoffman
A tökéletes megbeszélés

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 34900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!