Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

Számos helyzetben szeretnénk érvényre juttatni akaratunkat; fontos, hogy ügyfeleink tőlünk vásároljanak, hogy csapatunk a közös cél mentén önállóbban dolgozzon, és hogy a gyermekünk elkészítse a házi feladatát. A szemináriumon a viselkedéspszichológiai kutatásokból és az üzleti életből szerzett tapasztalatok alapján gyakorlati módszereket mutatunk az etikus befolyásolásra.

Sokszor küzdünk azzal, hogy a tudatosan összeállított értékesítési folyamat lépéseit betartva sem megy az üzlet. Rengeteg értékesítési tárgyalás zárul eredménytelenül. Újabb és újabb érvek, és semmi. De akkor mit csinálunk rosszul?

  • Mit kell tennünk ahhoz, hogy rávegyük munkatársainkat vagy családtagjainkat apró, ám bosszantó szokásaik megváltoztatására?
  • Miképpen hat ránk a veszteségtől való félelem?
  • Hogyan lehet sikeres új értékesítői szokásokat kialakítani?
  • Mi a közös a randizásban és az értékesítésben?
  • Mitől sikeres az isztambuli boltos, a bakkal?
  • Miként hathatunk ügyfeleinkre a történetek erejével?
  • Hogyan épül fel a meggyőző sales prezentáció?
  • Hogyan üthető át a marketing zaj?
  • Milyen a challenger értékesítő?

A szemináriumon a fenti kérdésekre keressük együtt a válaszokat, vagyis arra, miként tudunk rávenni másokat, hogy azt tegyék, amit szeretnénk.


Kapcsolódó cikkek
Hogyan inspiráljunk történetekkel? - A storytelling szerepe az üzleti életben...bővebben
Így állhat sikerünk útjába a bukásól való félelem...bővebben
Ön szerint az értékesítési folyamat készség vagy tudomány?...bővebben

Program

11:30 - 12:30 Érkezés, regisztráció

12:30 - 12:45 Hajtóerők – viselkedésünk 7 mozgatórugója

12:45 - 13:30 Az összetartozás vágya és a veszteségtől való félelem

13:30 - 14:20 A szokások megváltoztatása


14:20 - 14:45 KÁVÉSZÜNET



14:45 - 15:20 A történetek ereje, a meggyőző sales prezentáció

15:20 - 16:00 A bakkal attitűd

16:00 - 16:40 A challenger értékesítés

16:40 - 17:00 Közös zárás, egyéni akcióterv



Témák

Az összetartozás vágya
  • Alapvetően jók vagy rosszak vagyunk?
  • Miért viselkedünk úgy, mint mások?
  • Hogyan ösztönözzük ügyfeleinket a vásárlásra?

A szokás hatalma
  • Miért fontosak a szokások?
  • Hogyan alakulnak ki szokásaink?
  • Miképpen változtassunk a rossz szokásokon?
  • Egyéni akcióterv: változtasd meg egy szokásodat!

A történet ereje, a meggyőző sales prezentáció
  • Hol használhatók a történetek?
  • Milyen történeteket meséljünk?
  • A történetek szerepe üzleti környezetben

A bakkal attitűd
  • Mi az a bakkal attitűd
  • A „jó ok”
  • Meglepő kérdések és meglepő információk


A challenger értékesítés 
  • Az értékesítői típusok
  • Hogyan üsd át a marketingzajt?
  • Mit tesz másként a challenger?


Kiknek ajánljuk

  • Értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, 
  • Felső és középvezetőknek, 
  • HR-szakembereknek 
  • és mindenkinek, aki szeretné hatékonyabbá tenni értékesítését, kommunikációját és meggyőzési készségeit. 


Előadók
dr. Baranyai Attila, master tréner
Attila a Develor nemzetközi központjának egyik vezetőjeként a szolgáltatások és a munkatársak fejlesztéséért felel a hálózat 11 országában. 2003 óta közel 1000 napnyi tréninget tartott. Kiemelt szakterülete a vezetőfejlesztés és a nyilvános beszéd. A HVG szemináriumok, HR konferenciák elismert és közkedvelt előadója és moderátora, több szakkönyv lektora. Prezentációiban a humor és a tartalmas üzenetek remek párost alkotnak.
Szabó Csaba, vezérigazgató
Csaba jelenlegi pozícióját megelőzően sikeres szervezetfejlesztőként és trénerként a legnagyobb hazai cégek értékteremtésében vállalt szerepet. Korábban a GE Money Budapest Bank és a Citibank felsővezetője volt, aki karrierje során többször vezetett nagy értékesítési szervezetet, és igazán szerencsés, mert kipróbálhatta magát vezetőként más kultúrákban, többek között Japánban is.
Helyszín és időpont

Budapest Music Center

1093 Budapest, Mátyás utca 8.

2016. április. 27. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Susan Weinschenk
A meggyőzés tudománya

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 34900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!