Értesüljön azonnal a legfrissebb konferenciákról RSS-olvasójában!

Kedves Látogató!

Weboldalunk az Ön által használt Internet Explorer 6-ot nem támogatja.

A tartalom megtekintéséhez többek között Explorer 7,8 vagy Crome-t böngészőket tudja használni.

Ingyenesen letölthetők az alábbi linkről:

Amennyiben jelentkezni szeretne rendezvényünkre vagy egyéb kérdése van, kérjük, írjon a konferencia@hvg.hu e-mail címre!

Bookmark and Share

A szemináriumról:

A szeminárium a jó ötletek jó megvalósítására összpontosít. Alapja a Making ideas happen c. könyv, mely sorra veszi, és elemeire bontja a forradalmi megoldásokat, kiváló elképzeléseket, és megvilágítja, hogy a jó ötlet önmagában kevés sok minden más is kell ahhoz, hogy 100%-os márkát, forradalmi terméket, kiváló projektet vezessenek tehetséges managerek, és csapatok.
               A kiválóság képlete:
               100%-os projekt = 1% ötlet + 99% (szervezet+közösség+menedzsment)
A szeminárium során megvizsgáljuk az egyes összetevők erejét, és fontosságát, és élő gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be, hogy működik egy 100%os projekt, márka, szervezet.

A program főbb témakörei:

Ötlet
Hogyan születnek a jó ötletek?
Hogyan dönts és tarts ki az ötleted megvalósítása mellett? 

Szervezés

Hogyan szervezzük meg lépésről-lépésre a munkafolyamatokat, hogy az alkalmazkodjon a megvalósító csapathoz, és az ötleteinknek látható eredménye legyen?


Az ötletek megvalósításának folyamata akkor működik legjobban, ha struktúrába illeszthető melyre azért van szükség, hogy rendszerezzük az ötletekeinket és lehetővé tegyük, hogy mások kapcsolódhassanak hozzájuk. Leírhassuk őket cselekvési lépésekkel, és látható eredményeket, célokat rendeljünk az egyes lépésekhez.

Közösség 

Hogyan tőkésítsük a közösségi tudást?

Kiemelten fontos a kollégák visszajelzéseinek tőkésítése.
Akkor lesz jó egy csapat, ha a vezető tisztában van vele, kik vannak a csapatában és ezt figyelembe véve hatékonyan tudja összeválogatni az embereit (álmodozók, cselekvők és inkrementalisták). 
Kik vannak a cégemben? Miért ők? Mit tudnak hozzátenni egy új ötlethez, projekthez? Ki mire alkalmas? Mi által tud fejlődni? Hogy fejleszt egy projekt egy dolgozót?

1+1= végtelen arra utal, hogy a közösségi tudás összeadódik és kihasználható, ha a vezető tudja hogy és mikor kell összegezni a cégben, és csapatban rejlő kreatív erőt hiszen fontos, hogy a projektek megtalálják a hozzájuk passzoló embereket, és fordítva.

Steffen Landauer a Hewlett-Packard egyik vezetője minden vezetőjét arra bíztatja, hogy egy olyan e-mailt küldjön minden egyes csapattagjának és fontos ügyfelének, amelyben a START, STOP, FOLYTASD visszajelzést kérjenek.
A transzparencia a közösségi erőket növeli. Tony Hsieh, a Zappos vezérigazgatója példáján bemutatjuk, hogyan segítette a twitterezés a külső és belső partnereivel való kapcsolatának erősödését.

Menedzsment

Hogyan legyünk olyan vezetők, akinek az elképzeléseit a csapattagok maguk akarják megvalósítani?

Sok vezető miért vesztegeti az idejét új ötletek hajszolásával, ahelyett, hogy a már meglévő, jó ötletüket megvalósítanák?
Ha cselekszik is egy vezető rutinszerűen hív össze meetingeket, melyek nem cselekvési tervvel zárulnak, és a vezető nem tudja követni, mit csinálnak az emberei.
Ezzel szemben a jó vezető elképzeléseiről a csapattagok úgy vélik, hogy ők maguk akarják megvalósítani.
Ismérvei:
               - a sok jó ötlet közül képes kiválasztani azokat melyek a vállalat stratégiája szerint is meghatározóak
               - megfelelő személyeket válogat egy csapatba a jó közös munka érdekében
               - belátja, hogy a túl sok ötlet már akadály, mert elveszi az időt és az energiát a tényleges megvalósítástól, ezért nem fecsérli az idejét öltelek hajszolására.
               - szem előtt tartja hogy egy jó ötlet annyira jó, amennyire mások is magukénak akarják azt tudni.

Előadó:

Hajdu Zoltán (Smart Staff)

Hajdu Zoltán 15 év nemzetközi média cégeknél(Yahoo, VIACOM) betöltött kereskedelmi vezetői tevékenység után 2008-től foglalkozik fejvadászattal, tréningekkel és üzletfejlesztéssel. A geológia és közgazdasági egyetemek elvégzése után a Kürt Akadémián végzett business coachként, közép és felsővezetők egyéni sikerét segíti elő.
 
Szakterülete a bevétel növelő kereskedelmi fejlesztések megvalósítása.Együttműködései  során az egyéni motiváción és egyéni eredményesség növelésén keresztül a céges stratégiai célok gyakorlati kivitelezésére fókuszál.
Helyszín és időpont

Hotel President

1054, Budapest, Hold utca 3-5

2011. november. 09. 12.30


Kapcsolódó kiadvány

Scott Belsky
A megvalósítás

Bővebben

Részvételi feltételek

A szeminárium/konferencia részvételi díja 29900 Ft + 27% áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza az eseményhez kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a vendéglátás díját is.

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén, 1 főnek ingyenes belépést biztosítunk. Minden további résztvevő esetén -25% kedvezményt adunk. (Csoportos jelentkezés esetén egy, összevont számlát állítunk ki.)

A kedvezmények nem összevonhatók. Több kedvezmény esetén, a jelentkezők számára a legkedvezőbbet érvényesítjük.

Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a konferencia@hvg.hu címre.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Deli Diához (d.deli@hvg.hu)!

Lemondás:
Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!